Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Det grunnleggende...

Robin656

New Member
Hei!

Jeg er ny her på forumet, og jeg har nettopp startet en blogg. Denne bloggen er ikke en blogg om meg; jeg bruker den som en slags avis/nettside for en Facebook gruppe jeg har. Jeg har laget denne bloggen for å prøve å tjene litt penger, slik at jeg kan bruke disse pengene på å promotere Facebook gruppen.

Etter litt søking kom jeg fram til at Tradedoubler var det beste valget. Jeg registrerte meg, og begynte å lete etter programmer som passet.

Det var da jeg begynte å lese mye forskjellig om ting som "iSalg", "iLead" osv. Hva er dette, og hvordan fungerer det?

Takk! :)
 

Robin656

New Member
Først så lurer jeg litt på hvorfor Tradedoubler er det beste valget?

Ellers har jeg faktisk ikke lest meg så opp på dette selv, men jeg tipper du finner mye informasjon på nettsidene til TD. ;)

Etter litt lesing her på forumet nå merket jeg at TD tydeligvis ikke var det beste valget. Jeg har vært på nettsidene deres i hele dag, og jeg ringte til dem i tillegg, uten at det hjalp.

Hvilket annet affiliatnettverk anbefales? Gruppen min har tilhengere fra hele Europa, så det hadde vært veldig greit med "internasjonal" reklame. :)

Takk for kjapt svar!
 

Ole Avranden

utvandret
Affiliatenettverk jeg vil anbefale
- TradeDoubler
- Zanox
- Adservice (Norden)
- Netbooster (Norden

Tradedoublers "i"er er salg eller leads som utløses av en annonsevisning, og ikke et klikk som er det normale.

"Internasjonal reklame" er ikke veldig effektivt. Kjør på med geotargeting slik at du kan vise reklame for aktuelle land.
 

Robin656

New Member
Affiliatenettverk jeg vil anbefale
- TradeDoubler
- Zanox
- Adservice (Norden)
- Netbooster (Norden

Tradedoublers "i"er er salg eller leads som utløses av en annonsevisning, og ikke et klikk som er det normale.

"Internasjonal reklame" er ikke veldig effektivt. Kjør på med geotargeting slik at du kan vise reklame for aktuelle land.

Så det er nok at de bare er innom bloggen? Hvordan kan jeg "geotarge" med Tradedoubler? Jeg finner bare norske annonser.

Takk!
 

TradeDoublerNO

Tradedoubler
Tradedoubler er et av verdens største affiliateselskap og vi er tilstede i nesten hele Europa samt Brasil. Du kan dermed søke om partnerskap med annonsør i alle land vi er aktive i. Totalt har vi ca. 2200 annonsører i disse landene.

For å gjøre dette må du opprette en nettside per land. Dette gjør du under Konto > Legg til ny nettside. Under land oppgir du det landet du ønsker å søke på annonsører fra. Du må opprette en site ID per land du vil søke i.

Hvis du selv har planer om å bedrive geotargeting, så fungerer verktøy som OpenX godt. Googles DFP gir deg også mulighet til enkelt å geotargete annonser mot dine brukere.
 
Sist redigert:

Robin656

New Member
Tradedoubler er et av verdens største affiliateselskap og vi er tilstede i nesten hele Europa samt Brasil. Du kan dermed søke om partnerskap med annonsør i alle land vi er aktive i. Totalt har vi ca. 2200 annonsører i disse landene.

For å gjøre dette må du opprette en nettside per land. Dette gjør du under Konto > Legg til ny nettside. Under land oppgir du det landet du ønsker å søke på annonsører fra. Du må opprette en site ID per land du vil søke i.

Hvis du selv har planer om å bedrive geotargeting, så fungerer verktøy som OpenX godt. Googles DFP gir deg også mulighet til enkelt å geotargete annonser mot dine brukere.

Takk for info! Når jeg prøver å legge til ny nettside kommer dette opp?:
Skjermbilde2013-01-10kl161552_zpscc17697f.png
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Det er bare for at du skal dobbeltsjekke at adressen du har skrevet inn faktisk er den korrekte.
 
Topp