Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Differanse mellom "detaljert kontobalanse" og "Kontobalanse"

webmoney

Søkemotoroptimist
Har du lagt merke til dette?

Etter at du logger deg på Tradedoubler, får du frem "Kontobalanse", et tall som viser hvor mye du har opptjent:

kontobalanse.jpg

Bildet over: Kontobalanse.

Velger du "Detaljert kontobalanse" i menyen til venstre, får du imidlertid et annet, og mye lavere, tall. Eller gjør du det?

detaljertkontobalanse.jpg

Bildet over: Detaljert kontobalanse.

I alle fall gjør jeg det. Her mangler både Sesam, Opplysningen1881 og andre programmer.

Dette gjør meg så nervøs at jeg har stoppet visningen av Tradedoubler-annonser til fordel for AdSense og andre nettverk.

Er dette noe du har lagt merke til? Hvordan stiller du deg til dette?
 
Sist redigert:

webmoney

Søkemotoroptimist
Ja, jeg har også differanse på mine beløp........ Men, jeg regner med at TD klarer å redegjøre for dette!
Takk for tilbakemelding. Er dette samme type differanse? Det vil si at "detaljert kontobalanse" er mindre enn "kontobalanse"? Mangler du også Sesam, Reiseplaneten og Opplysningen1881 i "detaljert kontobalanse"?
 

Msites Ltd

Livsnyter
Samme problem

Samme problem ja....mindre i detaljert! kjører ikke noe sesam om dagen - men, både reiseplaneten og opplysningen manglet ja

Jeg har aldri hatt noen suksess med tradedoubler og startet nylig med adsense. Og adsense gir meg MYE mer enn tradedoubler.....så jeg er faktisk litt skeptisk til hele TD dessverre!

Og, de selger for lite visnings/klikk baserte annonser!
 

Mats@TD

Medlem
Feilen som mapdaddy påpeker er en *bug* i detaljert kontobalanse.

Programmer som betaler på UV regnes ikke med i detaljert kontobalanse. Buggen er rapportert inn til utviklerne og løses forhåpentligvis snart.

Du kan ta det helt med ro angående utbetalingen til disse programmene, du vil få utbetalt all godkjent trafikk.
 
Topp