Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Digipost lansert

Joakim@TD

Medlem
Hei alle sammen,

Digipost er Posten sin nye digitale postkasse som skal gjøre det enklere å motta sikker elektronisk post fra bedrifter, privatpersoner og offentlige myndigheter. Digipost starter nå et affiliateprogram hvor du får betalt for hver nye regsitrering.

Digipost betaler NOK 200,- i provisjon per nye bruker som registrerer seg på Digipost. Affiliateprogrammet kjører i første omgang ut desember 2012 og vil avsluttes 31. desember, med mulighet for forlengelse.
 

Hakasu

Medlem
Nyåret kom fort for TradeDoubler i år ja..
Jeg registrerte meg forøvrig selv via min egen aff-link, men fikk aldri provisjon, så av den grunn valgte jeg like greit å stå over programmet. Og nå er jeg veldig glad for at jeg ikke brukte mer tid på det enn jeg gjorde.
 

minime

Medlem
Syntes også det er dumt at de sluttet så brått. Men Men sånn er no livet. Tjente faktisk mine første penger hos tradedoubler gjennom dem =)
 

Joakim@TD

Medlem
Linkene fungerer fortsatt. Burde de ikke blitt inaktive hvis programmet er koblet ned...?

Hei,

Det er beklagelig at denne stoppes såpass fort, vi ville gjerne ha fortsatt med denne da den konverterte veldig godt.

Vi lot programmet stå aktivt noen dager etter så man fikk litt tid til å fjerne linker og bannere.

Mvh Joakim
 

Kassimaja

Geocacher
Er linkene fortsatt åpne eller har nettavisen fått en spesialdeal som gjør at dem kan kjøre og tjene penger på programmet fortsatt?
 

Joakim@TD

Medlem
Er linkene fortsatt åpne eller har nettavisen fått en spesialdeal som gjør at dem kan kjøre og tjene penger på programmet fortsatt?

Hei,

Det stemmer at et par aktører etter avtale med annonsøren - har fått lov til å fortsette ut året.

Dette grunnet at annonsøren følte de ikke hadde full kontroll, men var villige til å fortsette ut perioden med et par utvalgte nettsider.

Mvh Joakim
 
Virker som en nervøs kunde som ble litt overrasket over effekten, og var redd for at dem blir misbrukt gjennom TD.
 
Topp