Kjapp og trygg hosting for Wordpress

dinpris.no slutter...?

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Oslo, 18. desember 2009
Viktig informasjon til våre samarbeidspartnere

Eniro Norge AS har etter lengre tids overveielser valgt å stenge sin tjeneste dinpris.no.

Gjennom det siste året har vi gjort en omfattende omskrivning av hele vårt administrasjonssystem, og på bakgrunn av problemer knyttet mot dette og fremtidige investeringer for gjennoppretting, har vi valgt å flytte vårt fokus mot andre tjenester.

Fra januar og 3 måneder frem, vil det bli en fortløpende nedgradering i antall sites vi profilerer tjenesten på.

Siste driftdato vil bli 31. mars 2010.
<snip>

Jeg betalt en gang noe penger for å bli med (tror det var 2500 eller noe), og nå har de altså rotet såpass i administrasjonssystemet at de ikke kan fortsett?
Hørtes såpass ... ut at jeg sendte en epost med spm om å få dette bekreftet...

---
PS: Jeg er snart ferdig med hele husbygging og flytting-prosjektet og kommer da tilbake til en mer normal tilværelse -- online altså. Reality isn't what it used to be in any case... :p
 

kongen

kongemedlem
Fra januar og 3 måneder frem, vil det bli en fortløpende nedgradering i antall sites vi profilerer tjenesten på.

Lenge siden jeg har sett noe til dinpris.no. Før hadde de et samarbeid med msn.no/dagbladet.no/sol.no/startsiden.no og flere andre nettsteder og folk kunne faktisk se tjenesten, men nå har jeg ikke sett noe til de på lang lang tid. Det værste er vel at når du klikker på "Sammenlign priser" på sol.no blir man sendt til en tjeneste som er driftet av Kelko. Og eieren av sol.no er samme eier av dinpris.no som er Eniro. Så de har vel egentlig nedgradert i antall sites de profilerer tjenesten på for lenge siden.


Jeg betalt en gang noe penger for å bli med (tror det var 2500 eller noe), og nå har de altså rotet såpass i administrasjonssystemet at de ikke kan fortsett?
Hørtes såpass ... ut at jeg sendte en epost med spm om å få dette bekreftet...

Du må vel få fri tilgang hvis de kommer med en ny tjeneste da. Litt latterlig at de forsøker å implementere noe på en live tjeneste uten å teste alt på en testserver først for å se at alt fungerer som det skal.

Lurer på hva de mener med "fremtidige investeringer for gjennoppretting"... kanskje de har noe bedre på gang?
 
U

Uregistrert

Guest
Lurer på hva de mener med "fremtidige investeringer for gjennoppretting"... kanskje de har noe bedre på gang?

Tja, høres ut som en eufemisme for utfasing. Dersom de allerede har linket til Kelkoo en stund betyr det nok at det er samarbeidet der som er beslutningen som allerede er tatt.
 
Topp