Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Direct Track Issues

Hei alle,

Guava Medias tracking-plattform kjører på den amerikanske DirectTrack plattform, som blir brukt av 450 nettverk i verden. DirectTrack har siden kl. 22.00 igår kveld norsk tid hatt software problemer, som har påvirker nesten alle nettverk i deres portefølje.

Dette har som følge at våre publishere har hatt vannskeligheter med å logge inn, og at vår loadtid har vært meget langsom. Det blir arbeidet intenst på å få det opp å kjøre hurtigst mulig, hvor vi følger utviklingen nøye, og så snart vi har noen oppdateringer om saken vil vi naturligvis gi dere beskjed.

Vi beklager dette, men forhåpentlig blir situasjonen løst innen kort tid.
 
Hei appelsin og dere andre,

Vår software leverandør, DirectTrack, har fortsatt tekniske utfordringer for å få de mange hundre nettverk opp å kjøre igjen.

Jeg vil takke for tålmodighet og forståelse rundt dette. Dette er selfølgelig beklagelig men dessverre ikke så mye vi kan gjøre akkurat nå.

Vi oppdaterer, når vi har nytt.
 

appelsin

Medlem
Det er begrenset hvor lenge man kan akseptere nedetid før man må vurdere å avslutte samarbeidet.
 
Hei igjen,

For å samenfatte nyhetsbrevet og gi litt svar på spørsmålene her inne:

Kjære publisher og samarbeidspartner

Vi kan med glede fortelle at vårt nettverk Guava Media er live igjen.

Vår leverandør DirectTrack har vært nede siden torsdag kveld pga. et problem med deres storage area network (SAN). DirectTrack har ikke opplevd en feil som denne tidligere, og de har hatt assistanse fra Hitachi og Sun Microsystems for å få løst problemet.

Guava Media vil nå gå i dialog med DirectTrack for å finne en løsning, så dette ikke kommer til å skje igjen – vi vil naturligvis komme med oppdatering, så snart vi finner en løsning med dem. Vi vil gøre alt for at sikre et driftssikkert nettverk.

På kort sikt skal dere være oppmerksom på følgende:
• Deres affiliate inntjening fra d. 6-24 februar er ikke i system akkurat nå, men DirectTrack har alle data, og vi forventer, at data synkroniseringen skjer i løpet av de neste 5-10 dagene.
• Hele plattformen virker igjen og er driftsikker.
• Vi har veldig mange kampanjer liggende i systemet, som kommer opp de neste dagene, så vær oppmerksom på å lese våres nyhetsbrev grundig igjennom, så du ikke overser kampanjer til din målgruppe.

Vi vil gjerne unnskylde og beklage denne veldig uheldige situasjon, som dere som samarbeidspartner er havnet i. Vi vet, at dere har tapt affiliate inntjening og er havnet i en frustrerende situasjon. Vi håper at dere har full forståelse for, at vi hos Guava Media har gjort alt for å få løst problemet. Vi har forsøkt å være 100% åpne og ærlige i denne prosessen, og vi setter utrolig stor pris på tilbakemeldingen vi har fått fra dere og vi gleder oss til å komme i gang med et samarbeid igjen.

Hvis dere har spørsmål eller lignende er dere velkommen til å kontakte oss.

En tilføyelse: Hvis man har opprettet seg i som publisher hos oss i nevnte periode, vil vi gjenopprette disse profiler så snart vi har mulighet til det.

Fungerer trackingen?
Trackingen har fungert inntil 24. Februar. Det er for tidlig å si hva konsekvensen har vært i perioden etterfølgende og frem til i dag. Dette vil vi selfølgelig komme tilbake til.

Da fikk jeg endelig logget inn hos Guava, men jeg har mistet 90% av kontobalansen.

Jeg antar at dette er noe som kommer på plass igjen?

Leads i perioden 6. - 24. februar er samlet opp og blir skudt til oss i løpet av 5-10 dager.

Katastrofe av dem å ikke være godt nok forberedt på noe slikt. Vet dere hva grunnen til problemene var?

Det er katastrofalt når det skjer og vi vil i fremtiden sikre oss at dette ikke kan skje igjen.

Jeg vil igjen takke dere for forståelse og tålmodighet mens dette har pågått. Det har vært ute av våre hender - og det er meget frustrerende. Jeg vil anbefale å følge med på nyhetsbrevene fremmover. Her vil vi informere om de kampanjene som starter opp og komme med informasjon omkring hele situasjonen.

Har dere spørsmål, så er dere mer en velkommen til å kontakte meg på: Simen.lorntzsen@guava.com
 

appelsin

Medlem
Unnskyldning er godtatt fra min side. Skjønner at det ikke det er Guava sin skyld. Nå gjelder det bare å forhindre slike fatale hendelser i fremtiden.
 

appelsin

Medlem
Jeg tror det er mye data som har gått tapt. Mesteparten av provisjonen og statistikk fra februar er borte, og nå måtte jeg søke på nytt på et program som jeg allerede har fått godkjent for en stund siden.
 
Jeg tror det er mye data som har gått tapt. Mesteparten av provisjonen og statistikk fra februar er borte, og nå måtte jeg søke på nytt på et program som jeg allerede har fått godkjent for en stund siden.

Siste update: Direct Track er igang med å synce systemet. Det vil si at trafikk laget i perioden 6 - 24 feb. er på vei tilbake på kontoen din / deres.. Vi forventer at systemet er ferdig syncet i senest Onsdag.

Jeg kommer tilbake hvis dette endrer seg.

PS: Alle kampanjene fungerer normalt og tracker riktig.

Har man spørsmål, er man alltid velkommen til å kontakte meg.
 
Topp