Kjapp og trygg hosting for Wordpress

DirectAdmin

Bjørnar

Gründer
Nordhost.no bruker det om jeg ikke husker helt feil :)
Aldri brukt de, så jeg vet ikke hvordan supporten her er osv.
Aldri hørt om dem, men så ser jeg personene bak, og de har jo drevet med hosting i minst 15 år, tidligere under navnet NordkappNett. Jeg har ikke ny erfaring med disse, men det dem leverte for mange år siden var preget av god service og god teknisk kompetanse.
 

Marius_J

Social Engineer
Aldri hørt om dem, men så ser jeg personene bak, og de har jo drevet med hosting i minst 15 år, tidligere under navnet NordkappNett. Jeg har ikke ny erfaring med disse, men det dem leverte for mange år siden var preget av god service og god teknisk kompetanse.

Så bra :) Da håper jeg det ikke har endret seg. Bestiller der neste gang ;)
 
Hei,

Jeg ble tipset om denne tråden, så tenkte å oppklare litt.

Først av alt er det jo hyggelig at noen nevner oss, og ja, vi benytter DirectAdmin som kontrollpanel. Riktignok er DA integrert i vår kundeweb slik at man klarer seg fint uten innlogging i DA, men det er fullt mulig om noen ønsker det.

Og vi er de samme som tidligere gikk under navnet NordkappNett. Bedriften vår heter fortsatt NordkappNett AS, men vi har relansert oss selv under nytt merkenavn som er Nordhost. Vi har drevet med webhotell, domenenavn, co-location siden ca 2000, og nå leverer vi i tillegg sky- og driftstjenester.

Med vennlig hilsen,
Håvard Dahlslett
 

Marius_J

Social Engineer
Hei,

Jeg ble tipset om denne tråden, så tenkte å oppklare litt.

Først av alt er det jo hyggelig at noen nevner oss, og ja, vi benytter DirectAdmin som kontrollpanel. Riktignok er DA integrert i vår kundeweb slik at man klarer seg fint uten innlogging i DA, men det er fullt mulig om noen ønsker det.

Og vi er de samme som tidligere gikk under navnet NordkappNett. Bedriften vår heter fortsatt NordkappNett AS, men vi har relansert oss selv under nytt merkenavn som er Nordhost. Vi har drevet med webhotell, domenenavn, co-location siden ca 2000, og nå leverer vi i tillegg sky- og driftstjenester.

Med vennlig hilsen,
Håvard Dahlslett

Hvor er serverne deres lokalisert?
 

ronorio

Active Member
@Pong Utenom Nordhost er det ikke så mange som selger webhotell med DA i Norge. De fleste leverandører velger ofte cPanel eller Plesk, som forøvrig er eid av samme selskap, eller går for egenutviklede løsninger.

Jeg har ikke så dyp erfaring med DA, men har administrert to private servere (VPS) som kjører DA for kunde noen år nå. Hvis du har litt kjennskap til drift av servere og Linux, tilbyr DA en personlig lisens for $2/mnd (begrenset til 10 domener).

Ta gjerne kontakt om det er et alternativ du trenger hjelp å komme i gang med.
 
Topp