Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Diskusjonsforum tilpasset iPhone og mobiler generelt?

Hvorfor er det så få forum (om noen?) som er tilpasset mobile enheter? Har tenkt på dette en stund og ikke kommet opp med et godt svar. Vet ikke om Tonny har noen statistikk på antall brukere av mobilene enheter?

Men dette med mobile enheter blir jo bare mer og mer utbredt og veldig mange nettsider har jo tilpassede sider, men svært få (om noen) forum har det.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Du kan bruke en app som heter TouchBB. Den støtter phpBB2 & 3 og vBulletin. Har den på mitt phpBB3-forum og det fungerer veldig greit. Bakdelen er at de som driver forumet må legge inn et script i root-folderen til forumet. Er bare en liten fil, men dette må altså være på plass for at det skal fungere.
 

picxx

Well-Known Member
Personlig hadde jeg gjort det som var mulig for å ikketilpasse et diskusjonsforum til mobile enheter.
Svar som:
dt er ok
bra dt
sitter heim
skal på skola
etc.

hører til på twitter, ikke på et diskusjonsforum.
 

Gaasehud

Medlem
Ehh, picxx; jeg har faktisk skrevet flere innlegg på forumet her på iPhonen. Kanskje ikke de største, men ofte på flere linjer. Men halve poenget her er jo at man kan lese forumet bedre på mobile enheter, man er jo ikke nødt til å skrive innlegg for det.
 
Topp