Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Dmoz, emner som blir enkelt listet.

OldHP

Medlem
Har du en norsk nettside om helse, sykdommer etc. så er du nesten garantert å få den inn listet hos dmoz.. har hatt 2 sider,en var psykiskelidelser.no og den andre var en spilleavhengighets side, begge ble listet og det er de eneste sidene jeg har sendt til dmoz innen "helse". Så anbefaler deg å liste siden din om helse relatert for selv om det er få sjanser å få den listet på andre kategorier så er denne nesten bankers.
 

picxx

Well-Known Member
Jeg har forsøkt å få meg registrert som dmoz-editor, men det ble nektet, desverre. Det var da innenfor hagebelysningskategorien.

Har forsøkt i over ti kategorier, pluss registrert over 60 sider, som ikke en er blitt godtatt.
Mistenker at en editor (her på wf...) ikke liker meg særlig.
Så da blir man plutselig svartelistet uten noen som helst annet.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Jeg må si det tok ekstremt lang tid før spørsmålet ble behandlet, og jeg prøver meg ikke igjen derfor. Men takk holkapolka for tips; det er nok avhengig av hvem du treffer som editor innenfor kategorien, og derfor forskjellig fra kategori til kategori, ville jeg tro.

Husker jeg rett så nevnte Tonny noe om dmoz for en stund siden; kan du fortelle noe mer om det kanskje?
 

OldHP

Medlem
Husker jeg riktig så var faktisk dmoz fortsatt bra å ha siden listet under men vet ikke hvem som sa det..
 
Topp