Kjapp og trygg hosting for Wordpress

DNB lanserer ny betalingstjeneste

barentshavet

Active Member
Alltid gøy med noe nytt! Men lurer på hvordan gebyr tabellen ser ut..
Enig, og mens vi snakker om gebyrer...

Fikk akkurat denne meldingen fra Stripe

"Good news! We're lowering our prices for our European users, effective as of December 9th. There's no action necessary and we'll automatically apply the new price to your account.

Our new price for users in Norway will be 1.40% + 1.80kr for all European cards and 2.90% + 1.80kr for all non-European cards."
 

mra

Active Member
Alltid gøy med noe nytt! Men lurer på hvordan gebyr tabellen ser ut..

Ja, prisen er helt klart avgjørende her. Mitt gjett er at den kommer til å ligge et sted midt mellom dagens tradisjonelle kortløsninger og PayPal. Både DIBS og NETS har eller jobber med integrasjon mot MasterPass, så det er kanskje en god sjanse for at det blir en del av standardpakken de tilbyr.
 

Tonny Kluften

Administrator
Så dette er ikke noe alle bankene skal være med på.
Da må man ha ekstra tekst "Hvis du har konto i DNB, Nordea, Sparebank1 betal her".
Hvis ikke slikt skaper enda mer forvirring så vet ikke jeg...

Dessuten er jeg ikke enig at kassa i nettbutikken må være veldig forvirrende med dagens løsninger.
Det er klart Klarna påstår det for å få flere kunder... Jo mer trøbbel de påstår at det er med andre, jo mer "innlysende" er det at løsningen deres er transparent og enkel.
 

xdex

Medlem
For å si det sånn, jeg kommer til å fortsette og bruke PayPal, fordi det er raskt og enkelt. Bytter gjerne til en annen nettbutikk som har 25kr høyere pris, om PayPal er alternativet. Brukernavn og passord fylles automatisk inn, trykk kjøp ferdig.
 
Topp