Kjapp og trygg hosting for Wordpress

dobbel bilde plugins

Tulla

Medlem
Jeg har problemer med en CSS feil og snakket med Woothemes. De mente at det kunne være crash med plugins som var problemet. De kikket på bloggen min og kunne ikke finne noe feil.

Dette med mod crashing har jeg vært borte i før, så jeg tenker at jeg har 2 plugins for bilder på bloggen min.

Jeg har bare hatt bloggen siden februar, men allerede handler det om så mange bilder at jeg ikke orker tenke på det. Har dere noe peiling på en måte å få overført bilder fra Nextgen Gallery til Slickr Flickr (Flickr pro konto)? Jeg har også Artiss YouTube Embed.

Dessuten er det jo mange plugins som ikke virker lenger etter denne oppdateringen til wp 3.4 eller hva det er. Jeg er ikke aleine om det eller?
 

CB-Web

Medlem
Aldri brukt flickr før, men du kan laste ned hele gallery mappa med alle bilder fra nextgen med ftp til ditt skrivebord.. Så kan du laste opp derfra til flickr.. Eller har jeg misforstått noe?
 

CB-Web

Medlem
Du må gå inn på din ftp konto for din side.. Der finner du alle mapper som er på siden din.. Så kan du laste den ned derfra :)

Du har helt sikkert fått noe ftp info i mail fra din leverandør :)
 
Topp