Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Domeneshop er helt ubrukelig som webhotell

sKrud

Meget sliten student
Det er jo klart at det absolutt beste er å ha en egen server..:) Men er ikke alle som trenger det da.. Dreamhost er jo omtrent gratis.. Å det er jo ikke en dedikert server akkurat.. I værtfall ikke om man kjøper den selv..:p

Må si at jeg synes det er rart at du har hatt så dårlige erfaringer med Dreamhost..Har kun positivt å si om dem..
 

picxx

Well-Known Member
Om du opplver store problemer hos dreamhost kan du spørre dem om du får flytte over på en server som er forbeholdt mainstream sider (de har det). Det er veldig mange innen adult som hoster hos dreamhost, og om du f.eks. ligger på samme server som en 5-10 stykker som ofte sender inn gallerier til thehun, tar det ikke lange tiden før serveren går i kne.

Selv har jeg tre virtuelle kontoer hos dreamhost og er godt fornøyd med pris kontra kvalitet.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Hva som faktisk var problemet aner jeg ikke, jeg vet bare at siden var bortimot utilgjengelig dagen før vi skulle lansere den, og at jeg måtte løse det KJAPT, så da flytta jeg den heller over til den dedikerte, selv om denne siden i seg selv bare er noe småtteri som absolutt ikke trenger så mye kraft, så skulle vi rundt til diverse byråer og vise den fram, da kunne vi ikke ta sjansen på at den var nede.

Men det der var et godt tips picxx, skal høre med dem om det er mye adult på serveren jeg er på.

Samtidig er det også absolutt noe man bør overveie med en dedikert server, hvis man driver endel sider, spesielt hvis flere av dem er avhengige av å være kjappe mot norge++. Det koster selvsagt litt i innkjøp, men du får faktisk ganske mye for noen få tusen hos dell.
 
Topp