Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Dropshipping - Leketøy

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Høres praktisk ut det toll-personen sa i telefonen, men når du er ansvarlig for import av en vare kan du vel ikke bare ta det som god fisk at kvaliteten er god.
Jeg ville sendt en epost til den som du har snakket med hos tollen og få det svaret svart på hvit. Det ville også hjulpet oss andre - nå blir det noe som en har sagt på et forum som har snakket med en i tollen på telefon. Litt tynt.
 

nilsga

Medlem
Slik jeg ser det er det en prinsipiell forskjell på å gi ditt tollkredittnummer til noen, og vedkommende importere noe på den tollkreditten, enn å selge noe via en norsk nettbutikk og sørge for utlegg og innkreving av MVA selv. Men som Pong sier, det er greit å få det bekreftet skriftlig, så det bli neste steg.

Men lurer fortsatt på om noen vet om gode kilder til dropshipping av slike ting da... :)
 

Msites Ltd

Livsnyter
Dette er jo ikke noe problem. Er vel også ganske vanlig med utenlandske aktører som driver norske nettbutikker.

Man må sortere hvor kundeforholdene er her.

Sluttkunde > nettbutikk > leverandør....

Alle varene selges til nettbutikken, men skal leveres sluttkunden. Derav er det ingen tvil om hvem som er den juridiske part ifm importen av varene her.
 
Topp