Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Duplisere artikkler.

zapotek

Medlem
Dere vil selvsagt tjene på at de andre nettstedene linker til dere. De som isåfall taper på at artiklene er rene duplikater er de andre nettstedene og ikke dere.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Det kommer vel litt ann på hva ditt direkte mål med å publisere artiklene på andre steder er. Gjør du det hovedsakelig for å forbedre din synlighet (seo) eller ønsker du direkte trafikk?

Jeg regner med det er SEO du tenker på, så da vil jeg råde deg å være litt forsiktig på dette området. Nå er det ingen som har bevist noe offentlig når det kommer til dupliserende innhold og Google, så dette er bare mine meninger:

Jeg ville passet på at Google får det klart og tydelig hvilken nettside orginalartikkelen kommer fra. Sørg for at orginalartikelen er indeksert og funnet av Google før du begynner å spre den på andre sider (slik at crawlerene ikke misforstår og tror en annen side er orginalen). Nå skal det nevnes at nettsider som bruker slike artikler sjeldent bærer mye verdi siden det for det meste er dupliserende innhold på dem. Om du gjør dette for linkbait ville jeg vurdert andre metoder også, da jeg ikke tror artikkelmarkedsføring har like stor verdi nå i dag som før.
 
Topp