Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Dyplinking

SuperSet

Medlem
Hei, jeg har bestemt meg for å bruke TD som min norske affiiliate kanal, virker veldig oversiktlig "noe som jeg liker".

Det er dog noe jeg lurer på.

Når det står "dyplinking- Nei" på noen av programmene. Blir jeg lit forvirret. Betyr dette at jeg ikke kan cloake linkene?

Dyplinking for meg er linker som peker til dine indre sider istedenfor forsiden din.

Noen som kan forklare meg hva dyplinking er i dette samenheng?
 

hohohoo

Medlem
Har lurt litt på det samme, og slik har jeg forstått det.
Om noen kjører en kampanje der med forsiden som link har du ikke lov å linke ned til et spesielt produkt eller tjeneste.
 

Dre_C

Medlem
Dyplinking er å linke direkte til en underside hos annonsør. Jeg bruker dette som oftest til å linke direkte til et spesielt produkt hos en annonsør
 

testdriver

Ha det bra..
Hvis du liker oversiktelige partnere bør du sjekke ut AdService Media - Online Advertising, de gjør det samme som TD.

Ja, bare ikke bruk et standardpassord. Hyggelig service og greier, men kontakten min inkluderte brukernavnet og passordet mitt manuelt som en del av en personlig mail da jeg signet opp. Den har fulgt all mailhistorikken vår. Sånt liker vi ikke..

Affiliatenettverk generelt bør lære seg litt om personvern. Det samme gjelder automatisk opt-in i affiliatekonkurranser hvor vinneren blir annonsert for alle øvrige affiliates (og potensielle konkurrenter) med både fullt navn og nettside. Spør først, ihvertfall.

Puh. Sorry, folks...
 

Tonny Kluften

Administrator
... kontakten min inkluderte brukernavnet og passordet mitt manuelt som en del av en personlig mail da jeg signet opp. Den har fulgt all mailhistorikken vår. Sånt liker vi ikke..

Det er vel din feil at du svarte på velkomstmailen og inkluderte passord i svaret?

Til TS. Dyplenking med tekstlenker er bra for konverteringen, dine besøkende liker mest mulig relevante lenker.
 

testdriver

Ha det bra..
Jeg kuttet kontakten. Det var den ansatte som stadig plukket opp tråden med den mailen.

Du synes ikke det var så ille, eller? Hos seriøse aktører skal passord være kryptert i databasen og bli utsendt i en egen, automatisk utsendt mail.
 
Topp