Kjapp og trygg hosting for Wordpress

E-Post lister til bedrift (beta testere ønsket)

beatngu

Member
Hei,
Jeg har et par verktøy som jeg kunne hatt et par beta testere til å prøve ut og komme med forslag til forbedringer.

Softwarene som jeg har laget henter bedrift informasjon basert på keyword og location.
Du kan for eksempel få alle web designere fra Stavanger med all bedrift informasjon som du kan bruke i en e-epost liste.

Det hadde vært greit om jeg kunne ha fått tak i noen som aktivt bruker bedrift e-post lister til markedsføring.
Bruker du ting som mailchimp til å sende ut en haug med e-poster så ville du ha vært en ideal beta tester.

Vill du hente 10000 vis av eposter så anbefaler jeg at du bruker proxy og du bør vite hvordan dette fungerer.
Du kan også bruke VPN men det trenger du ikke stille inn i softwaret siden dette går på pcen din og styres ikke av softwaret mitt.

Jeg skal legge til en export funksjon så du kan eksportere listene fra softwaret mitt til et annet software som du bruker til å sende ut mailene så viss du allerede bruker et slike software så gjerne ta kontakt så legger jeg til diverse eksport muligheter til email program som du bruker.

Ting som du må nevne når du tar kontakt med meg er :
-Hvilket software bruker du til å sende ut mailer?
-Kjenner du til bruk av proxy og VPN?
-Har du aktive private proxier som du kan bruke til å teste eller en VPN?
-Bruker du e-post lister til markedsføring?

Helst ta kontak via PM og når jeg har funnet de rette personene til å teste så oppdaterer jeg denne tråden.
 
Topp