Kjapp og trygg hosting for Wordpress

E-post markedsføring

AnneB

Medlem
Jeg sender ut e-poster til min kundedatabase. Bruker mailchimp.com til dette i dag. Det fungerer greit nok, men er det noen som har gode erfaringer med andre leverandører. Har søkt litt på nettet og det finnes jo mange som tilbyr denne tjenesten til alle priskategorier.

NB! Jeg har ca 7000 mailadresser i nyhetsbrev- databasen min, så jeg trenger en leverandør som takler utsendelser på dette antallet uten at prisen er hårreisende høy.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Er du fornøyd med Mailchimp, er det vel kanskje ingen grunn til å skifte?
 

AnneB

Medlem
Er du fornøyd med Mailchimp, er det vel kanskje ingen grunn til å skifte?
Hvis det finnes noe som er bedre er det absolutt grunn til å skifte. Men det er en jungel av tilbydere der ute og det kan jo hende Mailchimp er best. Men jeg har ikke prøvd annet enn mailchimp og skulle gjerne hatt andres erfaringer. Kanskje det finnes noen som både er bedre og billigere.
 

hansson

Langveisfarende
Knall brukerstøtte, god e-postbygger (hvis man bruker denslags), effektiv og intuitiv prosess med opprettelse av nye kampanjer, live oversikt over hvem som åpner og klikker rundt i verden og andre gode rapporter, rimelige priser, bra opplegg for whitelabel videresalg av tjenesten til kunder. God info rundt spamproblematikken. Det er tydelig at de vet hva de driver med og følger påkrevde endringer, slik at appen hele tiden har det siste nye på den fronten når man setter opp domenene man sender fra. Har også en knall innebygd spamtest og en test som kjører mailen din gjennom en haug med e-postprogrammer og viser deg skjermskudd (betales ekstra).

Mailchimp har sikkert mye av det samme, men jeg har brukt Campaignmonitor i fem år nå og vurderer ikke å bytte.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Knall brukerstøtte, god e-postbygger (hvis man bruker denslags), effektiv og intuitiv prosess med opprettelse av nye kampanjer, live oversikt over hvem som åpner og klikker rundt i verden og andre gode rapporter, rimelige priser, bra opplegg for whitelabel videresalg av tjenesten til kunder. God info rundt spamproblematikken. Det er tydelig at de vet hva de driver med og følger påkrevde endringer, slik at appen hele tiden har det siste nye på den fronten når man setter opp domenene man sender fra. Har også en knall innebygd spamtest og en test som kjører mailen din gjennom en haug med e-postprogrammer og viser deg skjermskudd (betales ekstra).

Mailchimp har sikkert mye av det samme, men jeg har brukt Campaignmonitor i fem år nå og vurderer ikke å bytte.

Ja, kan virke som de er ganske like. Men, det er jo verdt en kikk - så skal se på det litt senere ;-)
 

Chris M

Medlem
Om man regner inn alle avgifter og pris per mail etc, hva er da kostnaden sammenlagt ved å sende en mail eller tusen mail for å gjøre det mer realistisk. Jeg sjekket dette ut tidligere, mener å huske jeg stoppet prosessen fordi det var teknisk mye styr og prisen var noe høy.
 

hansson

Langveisfarende
Campaignmonitor: (1000*0.05) + 5 = 55 (USD). De prøver nå å pushe månedsvise abonnementer, men for de som bare sender ganske sjelden er den gamle prismodellen gunstig. Den er fremdeles tilgjengelig når man skal betale.

Teknisk er det litt "styr" å sette opp DKIM og et par andre domene-ID-greier som skal til for å få ting gjennom spamfiltrene, men dette gjør hostingleverandøren din kostnadsfritt, det er bare å klippe og lime instruksene du får. Tror også det er mulig å bruke et av deres domener for å slippe unna den jobben.
 
Topp