Kjapp og trygg hosting for Wordpress

E-post system til liten bedrift?

jonasb

Medlem
Heisan,

Jeg er på utkikk etter et lite og stabilt e-postsystem som vi kan bruke til vår lille bedrift.

Foreløpig er vi bare 2 brukere, ser ikke for meg at vi har behov for mer en å betjene maks 10 e-postadresser med dette systemet.

Det jeg er ute etter er et system der man kan dele én epost adresse mellom flere brukere, samt at man har sin egen private adressse i tilegg.

Det jeg ønsker er at vi 2 brukere kan gå inn å betjene henvendelser på denne ene e-posten, uten at det lastes ned bare til en pc lokalt og der e-posten kan slettes og det fortsatt synkroniserer seg med serveren.

Den ene bruker Ipad og internett til å betjene mail, den andre bruker microsoft outlook.

Noen som har noen gode løsninger på dette>?
 

jonasb

Medlem
Må legge til at jeg foretrukker opensource, men kan såklart betale en liten slant for programmet om det ikke finnes gratis.

Til informasjon så bruker jeg hostgator til mailhost.
 

jonasb

Medlem
Hva mener du nå? Har Google en slik tjeneste?

Jeg har i dag epost-adressene: info@ salg@ jonas@

Det jeg ønsker er at alle e-post som kommer inn på info@ kan betjenes av flere brukere lokalt på forskjellige maksiner, dvs de kan laste ned eposter lokalt til maskinen, men det slettes ikke fra server med mindre bruker sletter eposten. Er også ønskelig at feks besvarte epost vises som besvart på begge brukeres maskiner.

Microsoft Exchange er vel det som er brukt i større bedrifter, vet ikke om det gjør akkurat det jeg ønsker?
 

jonasb

Medlem
Kanskje tingen hadde vært å satt opp en egen server her hjemme for innkommende e-post og kjørt mine egene innstillinger på denne?

Jeg er helt usikker, så greit å høre hva dere mener.
 

jonasb

Medlem
Damn! Positivt overrasket!

Ser at det er gratis også:)

Skal prøve å komme med tilbakemelding :)

TAKK!
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Vi bruker gmail (Eller Google Apps) i en bedrift med 6 aktive epostbrukere. Fungerer flott, aldri hatt noe trøbbel. Med IMAP har vi alt vi kan ønske oss fra epost, så jeg vet ikke hva bedre enn betalingsklient kunne gjort. Storfornøyd med at det er gratis!
 

jonasb

Medlem
Nå har jeg satt opp systemet på alle epostadresser og test kjørt dette.

Fungerer helt topp! Akkurat noe slikt jeg var ute etter.

Takk for at dere opplyste meg:)
 
Topp