Kjapp og trygg hosting for Wordpress

E-postadresse for masseutsendelse

Nutz

Med lem
Aweber sender fra sine servere har jeg da sett mange ganger.
Received: from smtp-w-01.aweber.com
Svaradresse kan være som hva man selv vil.

Leverer signerte mail slik at de kommer lettere igjennom spamfilter.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Du kan legge inn hvilken avsenderadresse du vil. Tro meg, bare test det, det er EGENTLIG noe sånt som dette du vil ha, du har bare ikke forstått det helt selv enda :)

Grunnen er:
Hvis du skal sende ut store mengder epost, så skal det veldig lite til før ip'en du sender fra blir merka som en adresse det blir sendt ut spam fra, og dermed vil veldig mange spamfiltre stoppe mailen din og merke den som spam. Fordelen med å bruke f.ex. aweber til slikt i stedet, er nettopp at disse store tilbyderne har et *strengt* system som ikke godtar spammere og at de er *strenge* på hvordan man kan melde seg inn/melde på/importere mailadresser. Derfor er IP'ene til serverne for disse tjenestene "hvitelista" - altså på en måte "forhåndsgodkjent" hos de fleste spamfiltre.
 

paalh

Medlem
Jeg anbefaler deg å prøve Mailchimp. Der kan du sende opptil 3000 mail i måneden gratis og sende fra din egen epostadresse. For mottakeren ser det ut som den vanlige mailen du sendte tidligere.

Hvis du har en større liste enn 500 så tror jeg du må betale noen dollar i måneden. Mailchimp har også laget instruksjonsvideoer for nesten alle funksjonene de har, så det er enkelt å lære seg.


Mvh
Pål Hetland
 
Sist redigert av en moderator:
Topp