Kjapp og trygg hosting for Wordpress

E-sigaretter - både med og uten nikotin (affiliateprogram)

webmoney

Søkemotoroptimist
E-sigaretter er enormt populært, både hos dem som ønsker å slutte å røyke og hos dem som ønsker å fortsette å røyke, men uten den risikoen bruk av vanlige sigaretter medfører.

E-sigaretter er omstridt politisk, men det er tillatt å importere e-sigaretter både med og uten nikotin.

Som affiliate kan du tjene penger på nettopp dette: Du får 70 kroner pr lead. Ikke cc eller kredittsjekk, bare navn og adresse.

Vi er helt alene om dette produktet, og har god konvertering på kampanjen.

Programmet kjøres hos 047.no - som selvfølgelig fortsatt er Norges aller, aller, aller minste affiliatenettverk.

Behøver du noe som helst slags hjelp til dette affiliateprogrammet, kontakter du aslefar (som er meg, ja).
 

hvaer

Medlem
Dette kan være interessant, så lenge ikke det er søppel som selges. Jeg har ikke sett en eneste butikk, hvor det satses på omfattende affiliatesalg, hvor ikke e-siggen er søpleprodukter. Selv bruker jeg for øyeblikket primært fasttech.com og ecigstore.com som selskap hvor jeg linker til. Skulle gjerne hatt tilgang til noen enda bedre aktører, så kan du vise til det, så er jeg takknemlig.
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Denne har nå en payout på 230,- kroner. Bare hittil i dag (søndag 23. februar 2014, klokken 14:50) har vi generert et sekssifret beløp i provisjon.

Kontakt meg på telefon 922 27 447 eller Skype (mapdaddy) og sett opp denne hos deg nå!

Kampanjen engasjerer de over 40 år best.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Ville vel vært kjipere om han hadde meldt fra til Helsetilsynet..

Det vet vi jo ikke om han har gjort!?!

Hvorfor i allverden skal han ikke kunne si noe dersom den andre parten gjør noe ulovlig?

Er da ingen som har sagt han ikke skulle kunne si noe.

Når det er sagt så kom han med en ubegrunnet påstand for de uvitende. Ingen referanse til hva ulovligheten består i eller ref til lovparagraf ;)
 

cruzader

Medlem
Fra tobakksskadeloven (LOV-1973-03-09-14).
§ 22.Forbud mot tobakksreklame

Alle former for reklame for tobakksvarer er forbudt. Det samme gjelder røykeutstyr, tobakksimitasjoner og tobakkssurrogater.

Tobakksvarer må ikke inngå i reklame for andre varer eller tjenester.

Et merke som hovedsakelig er kjent som et merke for tobakksvare kan ikke benyttes i reklame for andre varer eller tjenester, så lenge det aktuelle merke benyttes i forbindelse med en tobakksvare.

Tobakksvarer kan ikke lanseres ved hjelp av varemerker som er kjent som, eller i bruk som, merke for andre varer eller tjenester.

Kongen kan gi forskrifter om unntak fra reglene i denne paragraf.
0 Tilføyd ved lov 24 mai 2013 nr. 17 (ikr. 1 juli 2013 iflg. res. 24 mai 2013 nr. 515).
Med mindre man kan vise til en godkjenning for produktet som et medisinsk produkt (det er pr. i dag ikke gitt en slik godkjenning for noen type av elektriske sigaretter) så regnes elektriske sigaretter som et tobakksprodukt.
Siden lovverket av et par leverandører ble tydet slik at e sigaretter ikke var dekket av reklameforbudet presiserte de dette bedre av lovendring 1juli 2013.

Fra helsedirektoratet (helsenorge.no):
Nikotinholdige elektroniske sigaretter er forbudt å selge i Norge. E-sigaretter uten nikotin kan selges med 18-årsgrense, men kan ikke markedsføres.
Tobakksskadelovens bestemmelser om reklameforbud, forbud mot synlig oppstilling av tobakksvarer, forbud mot gratis utdeling og aldersgrense på 18 år gjelder (fra 1. juli) også for e-sigaretter både med og uten nikotin. Det er fordi bestemmelsene også omfatter etterlikninger av tobakksvarer (såkalte tobakkssurrogater og -imitasjoner).

Pr.i dag er det noe politisk vilje for lovliggjøring men flertallet står på den siden at der ikke foreligger noen gode studier rundt evnt. skadevirkninger og helsedirektoratet har i økend grad startet kontrollere det store antallet butikker som selger på nettet og gir pålegg om endringer.
Det er da hovedsakelig alle "lovnader" om at du har røyke overalt, at det ikke er skadelig etc som kreves endret da det igjen ikke er noen studier som viser at dette ikke skader andre samt at det igjen er at tobakksprodukt så samme lovverket gjelder.

Man kan drive trafikk fra søkemotorer samt drive "nøytral presentasjon" av produktet, ellers er alt av adwords/facebook ads, flygeblader,bannere etc promotering imot norsk lov.

Det vet vi jo ikke om han har gjort!?!
Det har jeg ikke gjort.
Men det jeg kan si fra egen kontakt med de er at man bøtlegges den sum de mener man har tjent på den ulovlige markedsføringen, utifra sitatet under burde dette kunne bli et ganske sviende regnestykke...
Denne har nå en payout på 230,- kroner. Bare hittil i dag (søndag 23. februar 2014, klokken 14:50) har vi generert et sekssifret beløp i provisjon.
 
Sist redigert:

NilsF

Medlem
Når det er sagt så kom han med en ubegrunnet påstand for de uvitende. Ingen referanse til hva ulovligheten består i eller ref til lovparagraf ;)


Forbudet ble nylig omtalt av Forbrukerinspektørene på NRK. Så om man ikke hadde hørt om det tidligere, så fikk man det kanskje med seg da, og forbudet bør vel etter hvert kunne regnes som allment kjent? Og den som tilbyr slike varer for salg, bør jo sette seg bedre inn i det aktuelle regelverket, enn oss vanlige forbrukere.
 
Topp