Kjapp og trygg hosting for Wordpress

E-sigaretter - både med og uten nikotin (affiliateprogram)

Msites Ltd

Livsnyter
Forbudet ble nylig omtalt av Forbrukerinspektørene på NRK. Så om man ikke hadde hørt om det tidligere, så fikk man det kanskje med seg da, og forbudet bør vel etter hvert kunne regnes som allment kjent? Og den som tilbyr slike varer for salg, bør jo sette seg bedre inn i det aktuelle regelverket, enn oss vanlige forbrukere.

Nå ser vel ikke alle på Forbrukerinspektørene...tror jeg knapt har sett det noen gang. Så hvis det er på bakgrunn av dette du mener det bør være kjent blant alle og enhver, så er i alle fall ikke jeg blant disse alle.

Når det er sagt så hadde jeg vel hørt noe om noe forbud, men det er i bunn og grunn irrelevant for denne tråden da jeg synes man bør komme med noe mer begrunnede påstander.

Jeg tok det som en selvfølge at cruzader som driver innen nisjen kjente lovverket og derfor ikke hadde noen store utfordringer med å komme med mer info, noe han også gjorde.

Godt å se at det er engasjement her på forumet i alle fall...... ;)
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Nå har vi jo flere lover i Norge. Noen av lovene skal liksom beskytte noe så umoderne som ytringsfriheten. Ytringsfrihet er friheten til å si hva man vil, inkludert å reklamere for varer og tjenester.

Vi finner mange eksempler på at det å følge loven ikke er det samme som å gjøre det rette. Det ser vi til daglig rundt omkring i verden, og det har vi mange historiske eksempler på også.

I Norge er de fleste utrolig autoritetstro og stiller likhetstegn mellom det å gjøre de riktige tingene og å følge loven.

Dette er praktisk talt umulig å diskutere med nordmenn. De forstår det rett og slett ikke: At det kan være noen forskjell i å oppføre seg moralsk riktig og å følge loven. Så jeg har ingen høye forventninger til noen fruktbar diskusjon om akkurat dette.
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Her er to lenker til affiliatekampanjer for e-sigaretter:

http://1769aff.ecig-affiliate.com/?a_aid=din@epost.com
http://1770aff.ecig-affiliate.com/?a_aid=din@epost.com

Just FYI.

Payout 45,-/165,-. Two-tier.
 

Helsesigaretten

New Member
Loven bør følges, men kan endres.
Elektroniske sigaretter uten nikotin er lov å selge i Norge, som andre varer, men det er forbud mot reklame og fremvisning. Elektroniske sigaretter med nikotin er forbudt å omsette i Norge, men kan bestilles fra EU netthandel.
Skriv gjerne under på et opprop, eller kontakt din lokale politiker hvis du vil endre lovgivningen omkring elektroniske sigaretter.
 
Topp