Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Egen mal for kun å legge ut moduler?

Tonny Kluften

Administrator
Jeg har allerede linket til det høyere i tråden, og du sier at det ikke går... Headway 3.0 er rett og slett fantastisk!

Bra. Jeg lesta bare introen på Headway og fikk inntrykk av at man kun kan dra og slippe layout. At man kan dra og slippe funksjoner akkurat der man vil er jo flott. Man kan altså dra og slippe f.eks. funksjoner som søk, kontaktskjemaer, nyheter, bookingkalender eller andre widgets inn på en side i den posisjonen man vil at det skal vises?
 

hvaer

Medlem
Bra. Jeg lesta bare introen på Headway og fikk inntrykk av at man kun kan dra og slippe layout. At man kan dra og slippe funksjoner akkurat der man vil er jo flott. Man kan altså dra og slippe f.eks. funksjoner som søk, kontaktskjemaer, nyheter, bookingkalender eller andre widgets inn på en side i den posisjonen man vil at det skal vises?

Du kan forme layouten som du vil. Om du vil bygge opp en side bare med widgets, så kan du gjøre det.

Men du drar det nok litt vel langt. Nei, man kan selvsagt ikke gjøre det. Men man kan gjerne sette opp 300 forskjellige widgets på siden, hvor man selvsagt legger det du ønsker inn der man vanligvis man legger inn widgets i WP. Man velge om innholdet i layouten man drar skal inneholde Header, Navigation, Breadcrumbs, Content, Widget Area, Footer, Media eller Custom Code. Og slik jeg forsto OP, så gjør denne jobben som han ønsket.
 
Topp