Eget affiliateprogram for egne tjenester

Tonny Kluften

Administrator
Finnes det noe enkelt program for å tilby folk å bli affiliates? Jeg skal starte en tjeneste og trenger at andre skaffer meg kunder :) Affiliates får ikke betalt før jeg har fått penger på konto av kunden så det må bli et semiautomatisk system.

Sist redigert:

Tonny Kluften

Administrator
Ja, affiliatene må uansett stole på meg, slik er det med TD og andre også. Vi må stole på annonsørene, det er de som avgjør om og hvor mye vi skal få i betaling :)
Men uansett så trenger jeg et sporingssystem slik at riktig mann/kvinne/firma får penger.

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Jeg lastet ned et PHP affiliate-dings - som jeg ikke var fornøyd med, og som jeg holder på bygge om - blir vel ferdig om et år :p
Du kan kanskje høre med 047? Tror de også kjører noe out-of-the-box..

Bjørnar

Blünder
Vi er kanskje flere her inne som har småprodukter som vi ønsker å markedsføre. Kunne kanskje ha kjørt et samlet system for oss medlemmer, eventuelt noe for WF Gull?

Jeg har noen små produkter som kan passe godt inn i et slikt system.

picxx

WF 09
Det gjør det faktisk. (Skal la være å komme opp med enda en plugin for affiliates.. :D )
Du kan faktisk gjøre dette med OiOPublisher. Selv om modulen fortrinnsvis er for å selge annonser, poster og linker på nettstedet kan man også legge inn "custom" produkter man kan selge. Affiliateprogram integrert i modulen/scriptet.

Jeg har en "demoversjon" jeg kan låne ut til deg om du er int. i å teste den før du kjøper.
Send meg i tilfelle en pm.

Topp