Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Eget forum for n00bs

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Hei,

legger merke til at det er lite interessant på Webforumet i senere tid, kanskje bortsett fra når man ser bort fra de utallige innleggene til visse folk som ikke heelt har lyst eller peiling til å lære ting selv.

Kan det være en forretningside for Tonny å kjøpe domenet webn00bforumet.no for å tilfredsstille alle parter?
 
Over tid er kan dette rettet mot flere personer. Ofte er det personer som er innen i en kort periode og spørre spørsmål som like gjerne kunne vært googlet. Rune har et godt poeng, som er at det er noen som ønsker hjelp til det mest elementære.

Jeg kan forstå at noen har problemer noen steder i en prosess. Derimot å ikke engang har prøvd eller brukt google er for dårlig.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Poenget er ikke hvem jeg hinter til, men som abroke sier: bør man ikke i det minste kunne forvente at man googler litt eller leser en bruksanvisning etc. før man stiller de minst innlysende spørsmål/tigger om hjelp?

Jeg hjelper gjerne i situasjoner der jeg har mulighet eller lyst, men synes vel "nivået" har sunket litt i forhold til å ta i et tak selv først...
 

Keeper

Medlem
Hva med mer Stick`s med relevant informasjon som allerede er blitt spurt og bevart?
 

picxx

Well-Known Member
Jeg synes Tonny skal ta grep her og starte eget forum for enøyede albinonegre som tenner på dverger i lakkutstyr som røyker sigar og vil tjene penger på internett.
Dette blir for slapt Tonny....det er tross alt hele 5 millioner i norge nå! :D
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Jeg synes Tonny skal ta grep her og starte eget forum for enøyede albinonegre som tenner på dverger i lakkutstyr som røyker sigar og vil tjene penger på internett.
Dette blir for slapt Tonny....det er tross alt hele 5 millioner i norge nå! :D

Er det virkelig allerede 5 millioner enøyde albinonegre i Norge? Da har utviklingen virkelig gått for langt, selv om jeg absolutt er for det fargerike fellesskapet :D
 

knippsen

Medlem
Bare folk er flinke til å søke på forumet så går det bra

Ja, viktig at folk prøver å søke før de lager nye tråder. "Noen" her inne er ALT for slappe til det, og det fører til mange unødvendige tråder, særlig i det siste.
 
Topp