Kjapp og trygg hosting for Wordpress

eiendomsfinans.no

Status
Stengt for ytterligere svar.

jens.guttormsen

New Member
Penger.no

Finansportalen suger, med ett brukergrensesnitt som er helt håpløst! Forstår ikke det er mulig å lage noe slikt dritt! Disse finansagentene er helt greie, men de jobber bare for en bank... Noe som gjør at du ikke vet om du faktisk får den beste renten. Jeg brukte www.penger.no for noen uker siden. Fylte ut en søknad og sendte den til DnBNOR, FOKUS Bank og BN Bank. Alle bankene ringte meg opp rett etterpå å ga meg virkelig gode tilbud. Landet på FOKUS, men veldig god opplevelse og en veldig bra deal!

Jens
 
Sist redigert av en moderator:

Erlend

Medlem
Finansportalen suger, med ett brukergrensesnitt som er helt håpløst! Forstår ikke det er mulig å lage noe slikt dritt! Disse finansagentene er helt greie, men de jobber bare for en bank... Noe som gjør at du ikke vet om du faktisk får den beste renten. Jeg brukte www.penger.no for noen uker siden. Fylte ut en søknad og sendte den til DnBNOR, FOKUS Bank og BN Bank. Alle bankene ringte meg opp rett etterpå å ga meg virkelig gode tilbud. Landet på FOKUS, men veldig god opplevelse og en veldig bra deal!

Jens

Forsøk på å skaffe en lenke til Penger.no?
 
Sist redigert av en moderator:

kongen

kongemedlem
Lavmål å snakke dritt om andre finansagenter og skryte av sin egen.

Penger.no suger kukk. Dårlig tjeneste. Virker ikke. Får bedre rente fra andre finansagenter.
 

Niksa

New Member
Penger.no

Hej,

Mitt namn är Niksa och jag är produktchef på Penger.no. Kom över detta forum av tillfällighet och kan inte låta bli att blanda mig in i diskussionen:)

@Tonny - Jag kan förstå att principen kan framstå som liknande agenternas men det finns flera viktiga skillnader. Den kanske viktigaste är att vi har samlat banker som står för 70-75% av den totala utlåningen i Norge, vilket ger våra brukare väldigt bra valfrihet. En annan skillnad är att vi får betalt av de bankerna som brukaren själv väljer att sända söknaden till. Vi har med andra ord inte ett ekonomiskt intresse ift vilken bank brukaren väljer.

I slutändan är det dock personliga preferenser som är avgörande. Vi jobbar med att förenkla inledningen av sökprocessen genom att ge folk ett brett urval av banker och möjlighet att göra det tråkiga jobbet (utfyllnad av söknad, sända över lönsslippar och selvangivelse etc) en gång. Utöver det har vi en ambition om att bygga enkla och bra verktyg som kalkulatorer, räntebarometer m.m. som ska hjälpa folk att förstå hur ett lån inverkar på deras privatekonomi. Hos en agent får du inte samma urval men däremot får du hjälp med processen mot banken även efter att du har sänt iväg söknaden, vilket du inte får hos oss. Finansportalen är en väldigt viktig aktör på så sätt att de bidrar till att skapa transparens ift räntenivåer, något som är högst relevant när man ska ta upp ett lån. Så när det kommer till vilken hjälp man ska välja så menar jag att det handlar väldigt mycket om dina individuella behov och preferenser. Och det är inget som säger att man måste begränsa sig till ett enda alternativ heller.

@kongen - Penger.no är en helt ny tjänst med en del förbättringsmöjligheter, något vi jobbar med kontinuerligt. Jag menar att man inte vinner lavmåldiskussioner genom att sjunka ännu lägre. Däremot så kan jag garantera att vi kommer lyssna och ta till oss alla konstruktiva inspel som du kan tänkas ha.

Hälsningar,

Niksa
 

jens.guttormsen

New Member
Kongen av luftslott

Lavmål å snakke dritt om andre finansagenter og skryte av sin egen.

Penger.no suger kukk. Dårlig tjeneste. Virker ikke. Får bedre rente fra andre finansagenter.


Har du prøvd å bytte bank med finansportalen???? Mulig du var heldig, det var ikke jeg. Videre synes jeg personlig at brukergrensesnittet er under all kritikk!

Når det kommer til finansagenter, slenger jeg ikke dritt. Jeg brukte en for å flytte lånet for noen år siden. Det jeg synes er veldig bra med penger.no er at jeg kunne velge hvilken bank jeg ville sende min søknad til selv.. Mulig andre gjør det også, men har ikke sett det.

Jens
 

kongen

kongemedlem
Finansagenter gir lavere rente enn banken.
Penger.no gir ikke lavere renter enn banken.

Da er det naturlig å konkludere med at penger.no er en elendig dårlig tjeneste for forbrukere. Folk er ikke opptatt av "brukergensesnitt". Folk er opptatt av "renter". Derfor er penger.no en drittdårlig tjeneste.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp