Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Eksempler på norske woocommerce sider?

Jostein

Medlem
Hei!

Noen som har linker til norske nettsider som bruker woocommerce? Interssant å se hvordan resultet ble. Tenker da på theme, og norsk språk på de ulike elementene.
 

Beergear.no

Medlem
Har en side. Den er langt fra ferdig, men siden vi allerede har alle produktene på lager i Norge (MYE mer enn de som ligger i nettbutikken, så det kommer nye nesten hver dag) så ville jeg bare ha den opp og kjøre. Reklamerer ikke for siden på noen måte ennå, da det er en del igjen, men her er den i alle fall: Android Mini PC, Elektronikk, mobiltilbehør, og tilbehør til Nettbrett.

PS Woocommerce kommer snart i ny versjon 2.0.
Da er det, etter hva jeg har fått med meg, ny oversettelse til Norsk.
 

Jostein

Medlem
Har en side. Den er langt fra ferdig, men siden vi allerede har alle produktene på lager i Norge (MYE mer enn de som ligger i nettbutikken, så det kommer nye nesten hver dag) så ville jeg bare ha den opp og kjøre. Reklamerer ikke for siden på noen måte ennå, da det er en del igjen, men her er den i alle fall: Android Mini PC, Elektronikk, mobiltilbehør, og tilbehør til Nettbrett.

PS Woocommerce kommer snart i ny versjon 2.0.
Da er det, etter hva jeg har fått med meg, ny oversettelse til Norsk.

Fin side! Hvilket theme brukte du?
 

Beergear.no

Medlem
Fin side! Hvilket theme brukte du?

Takk for det, men det er som det sies, themet som gjør det meste her.
+ en del tillegg jeg har kjøpt. Totalt ca en 1000 kr vil jeg tippe.
Betalingsløsninger osv.
Kjøper man et woo theme får man med to gratis.
Altså 70$ for 3 theme.

Har prøvd flere theme og det var dette jeg hadde minst å utsette på så langt.
Har ikke tid eller lyst til å lære masse koding og styr.
Så designet får bli til mens vi går!
Litt lærer man seg jo uansett underveis.
Nå kommer det snart ny versjon av woocommerce også.
Derfor venter jeg å ser hvor mye som kan gjøres der.
 

Jostein

Medlem
Når kommer Woo med nye versjon?
Hvordan fikk du oversatt kassen til Norsk? Ikke klart å finne det enda...
 

Nickolass

Medlem
Norske nettsider som bruker Woocommerce

Her er noen av de jeg har satt opp på norsk: Runandrelax.com - , Gledesprederen.no, baerumkunstforening.no, galleri-midthun.no og selvfølgelig min egen Nettpilot.no..

Alt kan oversettes med po-filer, eller i templates, eneste mangel er at du må hardkode valutaen for å få den fra kr. til NOK. Dette kreves av tredjepartsinnløsere om du har bruk for en NETS eller DIBS betalingsløsning.

Både frontend og backend er mobilvennlig med de rette themes, men du må være oppmerksom på at det krever en del tilleggsplugins om du skal ha en løsning som fungerer for din regnskapsfører;-)

Bare spør om du lurer på noe.

VH Nickolass, Nettpilot.no
 
Sist redigert:

Nickolass

Medlem
NOK eller kr.

Både Teller og Euroconnex har følgende krav:

"Alle priser skal være i norske kroner"

Det betyr at priser i kassen skal vises som NOK og at kr. ikke er bra nok for disse, hvis man altså skal følge deres krav helt og holdent. Kr. kan være både danske og svenske. At Dibs og Klarna godkjenner alikevel er ikke nytt. Men jeg har altså hatt kunder der trejdepartsinnløseren har bedt oss om om å endre kr. til NOK etter lansering eller i forbindelse med upgrades - dette med Dibs betaling.

Dette er en mindre greie dog. Men du mener kanskje at det er mulig å endre uten å skulle inn i filen med valuta-betegnelser og kan håndteres i WP-admin?

Jeg bruker selv kr. eller ,-på en del løsninger, de fleste her i Norge skjønner at det betyr NOK.
Men du har jo selv NOK i Dyrebutikken på nett. Gratis frakt over 1000,- - ikke sant?
 
Sist redigert:
Topp