Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Elitemafia HJELP!

Martin R

Medlem
Hvordan kan jeg få flere medlemmer?
Hvordan kan jeg få mer besøk?
Hvor skal jeg markedføre?
Noen som vil bli lenkepartner?
Noen som har tips?
Hva skal jeg gjøre?
Burde jeg kjøpe en annonse plass et sted?

Tusen takk for svar!
 

tomalex

Medlem
Som Havers sier. SEO er det beste utgangspunktet.

Seo er også mulig å lære seg. Søk på google og lær deg "ikke bare litt, men MYE" om SEO.

Enten det, eller lei havers! :>
 
Tre ting: Innhold, innhold, og innhold.

SEO gir kortvarig glede uten innhold.

Tips: Bruk Google Analytics til å se hvor trafikken kommer fra og hva slags innhold som engasjerer de som besøker siden din. Finn ut hvor lenge folk blir på de ulike sidene, og hvor mange prosent "bounces" du har. Da vet du bedre hva slags innhold du bør legge krefter i å utvikle.
 

tomalex

Medlem
Dette er jo et online tekst basert mafia spill. Så prøve å ranke høyt på ordet mafia f.eks er nok ikke så galt. Derimot så regner jeg med at konkuransen din er skyhøy..
 

picxx

Well-Known Member
Ang. innhold er det vel begrenset hva man kan gjøre med en slik side.
Siden er vel white label, så ikke så mye man får til der.
Jobb med innlinking og forsøk å få til buzz i sosiale medier, redkasjonelle medier, på blogger, på forum (finnes det ikke mange forum som omhandler onlinespill?) og skriv en masse artikler med linker og legg ut i artikkeldatabaser. Skriv også artikler som gjesteblogger på andre blogger.

Ikke lås deg fast på SEO. Det er ikke en fasit at dette er det eneste rette og riktige for å skaffe trafikk til en side. Det er brukere du skal ha, ikke en side som ser flott ut i øynene til google, yahoo og bing.
 

Havers

Medlem
Hva er SEO?
Search Engine Optimisation, eller “Søkemotoroptimalisering”, populært kalt SEO, er prosessen for å forbedre volum og kvalitet på trafikken inn til et nettsted fra en søkemotor. Dermed øker den rangeringen til nettstedet. Det tar tid og bygge og å opprettholde en god SEO kampanje, men resultatene er verdt det. SEO bruker en kombinasjon av teknikker, som blant annet å modifisere side-innhold, strukur og kode ved å bruke relevante søkeord. I tillegg handler SEO i stor grad om “link-bygging” og “link-bytting” og å benytte
web-standarder i forhold til HTML-koding.
 

timepoint

Medlem
Tips til flere besøkende på nettsiden.

Heissan.

Noen år tilbake skrev jeg denne:
Timepoint's 52 gratis tips til økt trafikk til din nettside | Timepoint.no

Her er det 52 generelle tips til å få mer trafikk på nettsiden din. Noen tar laang tid andre 5 minutter å iverksette.

Nå vet jeg ikke helt hva nettsiden din skal handle om, men generelt vil jeg anbefale mye fokus på SEO, og annonser i søkemotorer. Deretter også bannere, gjerne via nettverk.
Linkbytte er også nyttig, send meg gjerne PM ang det.

Sosiale medier er i vinden om dagen, og mye tyder på at Google's algoritme tar hensyn til aktivitet på Facebook og Twitter. Så å skape litt debatt om nettsiden din i sosiale medier skal kunne booste nettsiden noe.

Håper dette kan ta deg litt videre!
 

namaste

Medlem
Gjør vel ikke noe at det finnes på x-antall sider fra før, så lenge du passer på å få en jevn tilstrømning av brukere... De fleste nettspill dør vel på grunn av frafall.
 
Topp