Kjapp og trygg hosting for Wordpress

En hilsen fra en nykommer

Apjh

Medlem
Heisann alle sammen.

Mitt navn er Alexander, 22år "gammel" fra Østfold.

Har lest en del her inne den siste mnd og prøvd å fange opp en god del gode tips, må si jeg føler at jeg har kommet ganske godt på vei. Er helt ny innen webutvikling og har forstått at dette vil ta tid for å bli en erfaren webutvikler. Men er det noe jeg har nok av så er det akkurat tid.

Tidligere hadde jeg bare basic erfaring innen html da jeg lærte dette tidlig på barne skolen, etter det la jeg hele webutviklingen på hyllen ettersom jeg ble en ivrig gamer. Men nå den siste tiden har jeg prøvd å sette meg inn i dette "gamet" i steden :) Har den siste mnd lest og atter lest css og sett diverse tutorials. Så føler jeg har kommet ganske godt på vei og må si at godespråket css er ganske lett å forstå når man første kommer inn i det.

pr.dags dato driver jeg og prøver å utvikle en firmaside med nettbutikk og føler at jeg har kommet godt i gang. designet er ferdig tegnet i photoshop, kodingen holder jeg nå på med og begynner å nærme meg ferdig ang informasjons delen. Etter dette gjennstår "bare" den vanskligeste programeringen av nettbutikk løsningen.

Håper dere tar i mot nykomlinger som erfarene webutviklere, har lagt merke til at det er mange dyktige folk her inne. :)

Ha fortsatt en fin kveld folkens :)
Apjh..
 

Apjh

Medlem
Hei og velkommen. Hva har du tenkt å selge i nettbutikken?

Nettbutikken skal inneholde produkter som blir brukt i skjønnhets salonger og frisør salonger. dvs ikke vanlige shampoer som man får kjøpt i en dagligvare butikk, men altså produkter som f.eks sexyhair og andre merker som man bare får kjøpt i salonger.
 
Topp