Kjapp og trygg hosting for Wordpress

En i familien min la inn en ordre på Tanum via min link, men ikke synlig som penger:

La inn ordre formiddag på Tanum nettbutikk, men ordre ikke synlig ennå som noen form for uttelling. Hvor lang tid tar det før man får noe resultat synlig som synlig inntekt på saldo? Jeg er helt ny her. Det ble lagt inn fra utlandet på en norsk nettside jeg har. Har det noe å si?
 

webpiken

Medlem
Neida. Blir betalt via faktura når vedk. mottar varen. Så der har jeg kanskje svaret?

Nei, også bestillinger med faktura skal bli synlige i statistikken med en gang.

Høres rett og slett ut som det ikke har blitt sporet.
 

webpiken

Medlem
Kan det ha noe med at det ble klikket og bestilt fra utlandet? Får man ikke provisjon på ordre fra utlandet?

Det skal ikke ha noe å si hvor man sitter når man legger inn bestillinga.

Tanum leverer bare til Norge, men det ble kanskje bestilt til en norsk adresse?

Nå er det dessverre slik at det i blant skjer at kjøp ikke spores.
 
Det skal ikke ha noe å si hvor man sitter når man legger inn bestillinga.

Tanum leverer bare til Norge, men det ble kanskje bestilt til en norsk adresse?

Nå er det dessverre slik at det i blant skjer at kjøp ikke spores.

Kjedlig. Er det vanlig at beløp ikke spores. Kan man gjøre noe med det dersom det er dokumenterbart? Leveringsadressen var i Norge.
 
Kan dette ha noe med teknisk problem på Tradedoubler sine sider? Skulle se på grafikk og annonser "lenker og grafiske elementer" for Tanum, men fikk denne feilmeldingen: "
Feil i systemet

Error loading program info
Vi beklager for eventuelle problemer pga dette. Dersom feilen gjentar seg, vennligst ta kontakt med din nærmeste TradeDoubler supportkontakt."

Kan denne "feilen i systemet" medføre at man ikke får noe tilbake når noen klikker (sporingsfeil)?
 

Erlend

Medlem
Dette opplevde jeg en gang med en TD annonsør, tror det var CDON men litt usikker. Snedte mail med ordrenummer, nettside for annonse etc til TD og det ble ordnet opp i.

Håper ikke det er vanlig at ordrer ikke blir registrert, for da har mest sannsynlig mange her inne tapt penger ;)
 

zapotek

Medlem
Ikkje bra om faktiske salg ikke blir registrert. Er jo umulig for affilates å vite 100% om vi får betalt for alle leads / salg vi leverer.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Og jeg bestiller bøker, reiser, cd'er og annet til meg selv - og hver eneste gang blir kommisjon registrert.
 
Topp