Kjapp og trygg hosting for Wordpress

En lang tur i Norge :)

Ludus

Medlem
Hei til alle,

jeg vil være i Norge fra 18 april til 5 juni, som volontør (gratis jobb for kost og losj) hos to gårder: cirka to uker i nærheten av innsjøen Tyrifjorden og resten i nærheten av Elverum, i nordøst til Oslo.

Det er en mulighet å snakke norsk hver dag og hele dagen og forbedre mitt muntlige språk.

Hvis noen av dem bor i områder kan vi drikke noe sammen, kanskje 18 april og 4-5 juni. Av og til kan jeg bruke internet.
 

Kassimaja

Geocacher
Atlanterhavsveien er 6-7 timers kjøring fra Elverum og enda litt lenger fra Oslo. Atlanterhavsveien er absolutt verdt et besøk hvis du er på de kanter. Virkelig godt at Erlend ikke påstår at Eide er verdens navle ;)

Uansett er vi vell flere her på forumet som ikke bor så langt unna Elverum...
 

Erlend

Medlem
Atlanterhavsveien er 6-7 timers kjøring fra Elverum og enda litt lenger fra Oslo. Atlanterhavsveien er absolutt verdt et besøk hvis du er på de kanter. Virkelig godt at Erlend ikke påstår at Eide er verdens navle ;)

Uansett er vi vell flere her på forumet som ikke bor så langt unna Elverum...

Haha :D
 

Kassimaja

Geocacher

På den andre siden av bruene hadde dem i alle fall et fint skilt... Helt til stormen kom. På Eide siden har dem ikke en gang en åpen do å tilby turistene ;)

Tusen takk til Ylvis og Eide Auto som gjorde dette innlegget mulig
 
Topp