Kjapp og trygg hosting for Wordpress

En regnskapsfører du vil anbefale?

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hva betaler du per bilag da, soundman?
Skulle egentlig hatt en regnskapsfører selv, men sitter bare masse trøtte gamlinger på de kontorene jeg har vært innom her jeg bor (Hedmark, Ringsaker). Dem vet jo ikke gang hva internett er..
 

soundman

New Member
Det er litt forskjellig, men ta en telefon og spør om et tilbud på en avtale med de bilagen du trur kommer til å ha.

Mvh
Viggo
 

neXon

Medlem
Og det bør du ikke betale mere en 3000 kr året for.

Man skal være god om man finner noen som gjør dette så billig.
Jeg selv betaler mellom 25-30 000 kr i året. Dette inkluderer ca 1500 bilag, mva oppgjør 6 ganger i året, selvangivelsen og årsoppgjør.

Verken prisen og bilagsmengden går nedover :D
 
Sist redigert:

Yngve Larsen

E-commerce ekspert
Betaler vell sikkert mellom 3 - 5000 for selvangivelse og årsoppgjør. I tillegg kommer selvfølgelig arbeid med bilag/regnskap/mvaoppgjør.. Er vell her mesteparten av arbeidet ligger.

Drømmen hadde vært på finne en rimelig netttjeneste som tok hand om bilag(scannet), hvor jeg selv kunne kontere til forhåndsdefinerte kontoer.
Så kunne regnskapsføreren ta utgangspunkt i dette fremfor en stabel med bilag..

Her i Tromsø såfall er det rimelig umulig å finne en rimelig regnskapfører, de som virker seriøse har helt klart nok arbeid.. Det vitner prisene om.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Nexon:
Når man gjør jobben ved siden av en ganske krevende skole, så kan jeg love deg at det ikke blir i nærheten av 1500 bilag i året ;) (og det tror jeg ikke det hadde blitt selv om jeg gjorde dette på heltid), faktisk, ut fra det du beskriver, så høres det enda mer sannsynlig ut at det blir 3000,- eller der omkring for min del.

akvario:
lurer faktisk på om jeg så noe sånt i går... prøv å søke etter "regnskapsfører" eller "regnskap" på nwf.

Søkte litt nå, og fant også noe som heter lodo.no som ikke ser så dumt ut
 
Sist redigert:
Jeg har en god regnskapsfører i Oslo sentrum som i kun har "frie yrker" som kunder.
Jeg betaler ca 8.000 - 10.000 i året for alt.
Navn/adr. oppgis på foresp. (send pm)

:)
 

MontBlanc

New Member
Hei.

Uansett antall bilag per måned så koster det alt fra 3.000-12.000 for årsregnskap avhengig av størrelsen på selskapet og Regnskapsbyrået sine priser.

Men 5.000 kroner for årsregnskap for næringsdrivende (små/småmellomstore) er ganske vanlig.

Anbefaler selv ett autorisert regnskapsbyrå som heter Nesbru Regnskap og Økonomi som har kontor på Nesbru og Lysaker.

De er hyggelige og lett å ha med å gjøre.

post@nesbruokonomi.no
 
Topp