Kjapp og trygg hosting for Wordpress

En umulig person med navn "King Gab"

Tony J

Alle skal få
En person uten informasjon om seg selv og verken noe profilbilde forsøker og like facebooksiden min. Og når jeg utestenger han permanent så tar det en stund (varierer fra gang til gang) før han liker siden på nytt. Har ikke problemer med ukjente folk som liker siden, men det er irriterende at folk jeg har haket av for permanent utkastelse klarer å finne veien inn igjen. :\
 

Tony J

Alle skal få
Det kan godt være. Men det som var rart var at personen klarte å komme seg inn gang på gang selv om jeg stengte den ute permanent. Selv om han muligens skifter IP-adresse, så skulle en tro at funksjonen også gikk på brukerprofil. Har ikke sett han etter sjette gangen jeg kastet han ut, så håper han har tatt hintet:p

Jeg har også å huket av for at kun personer i Norge kan bruke siden også nå, så da er det lettere å holde styr på de som stikker innom :)
 

peterandrej

pensjonert moderator
Bare nysgjerrig, men:
Hvorfor vil du på død og liv holde denne personen ute? Er ikke poenget med FB-sider at folk skal like dem? Hva er problemet liksom?
 

Tony J

Alle skal få
En profil med et mystisk brukernavn som i tillegg har en tom profil og opererer som om det skulle ha vært en bot av noe slag (kommer igjen og igjen uansett tidspunkt på døgnet) vil ikke gi meg noe verdi som "liker". For å få mest mulig igjen for fans bør de være aktive (kommentere, dele , like osv) og da har jeg ikke problemer med å stenge ut noe jeg med 99,9% sikkerhet vet ikke kommer til å gi meg noe annet en 'liker'.

Jeg måtte uansett ikke på død å liv få denne brukeren ute, men jeg postet tråden for å se om det var flere som har fått besøk av denne brukeren og om noen har erfaring med å stenge ute en bruker som har klart å komme seg inn igjen.

Var vel mest i forhold til sikkerhetsfunksjoner på Facebook jeg lurte. Hadde personen jeg stengte ut ikke klart å komme seg inn igjen hadde jeg nok heller ei opprettet tråden.
 
Topp