Kjapp og trygg hosting for Wordpress

En utfordring. Noen tips til hvordan jeg kan slå nr 1 på google?

jagarock

Information Research & Analytics
Hei alle dere som har mer SEO erfaring enn meg!
Jeg ligger for øyeblikket på 2. og 3. plass på google på mitt hovedsøkeord, "iphone 4 deksel".
Link til google: iphone 4 deksel - Google-søk
Link til min side: iPhone 4 Deksel, iPhone 3GS Deksel, iPad, iPad 2 og iPod Touch 4 - iphonedeksler.no (det var nok sikkert noen som lurte på hvilke nettsider jeg hadde ja)

Hva tror dere må til for at jeg skal slå han jævla duden (igadgets . no) som ligger på førsteplass der? (Håper det ikke er en av dere :D)

Han virker som han har veldig peiling på SEO! (så jeg tenkte det kanskje er rart om han ikke er her inne på forumet, siden dette er norges seo forum..) Han poster i hytt og pine til diverse store nett-tjenester og ser ut til å gaine rank på det. Han har vært nummer 1 på google siden sånn mars i år ihvertfall. Selv har jeg bare nylig gått forbi mytrendyphone på dette søkeordet, har ligget og sveipa på første sia i hele år.

ta gjerne å søk på rick astley om dere er innom iPhone 4 Deksel, iPhone 3GS Deksel, iPad, iPad 2 og iPod Touch 4 - iphonedeksler.no og kick back et par minutter.
 
Sist redigert:

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Konkurrenten har veldig mange lenker mer enn deg, men han har også jobbet svært mye med lenkespam. Disse lenkene har blitt kreditert som verdi nå, men kan fort miste verdien i fremtiden (Problemet her er at det kan ta månedsvis/årevis). Det skal mye arbeid til for å slå han på lenker uten å selv ty til spam. Det kan være litt risky.
 

kongen

kongemedlem
Hvis du skal vinne noe innen seo så MÅ du bryte regler og retningslinjer. Du må bryte de fordi konkurrentene bryter de.
 

Speca

Medlem
Tips:
Kjøp deg RSS Pigeon. Utnytter du det som står der, så kan du danke ut han over deg.

Og om du ikke kan det, lær deg nofollow og dofollow. Du har postet endel lenker, men svært få av de er dofollow. Du har ifølge seomoz 443 registrerte innlenker til iPhone 4 Deksel | iphonedeksler.no, men ingen av de som er dofollow. Jeg ser jo at det ikke er helt korrekt med denne tråden, men det tas tid før ting registreres. Men til forskjell så er det 697 innlenker til iPhone 4 deksel, iPhone tilbehør, iPad tilbehør-iGadgets.no, og av de så er 448 dofollow. Jeg ser at du har enda flere lenker til å hovedsiden din, men den har du ikke ranket på søket.
 

annettelode

Medlem
Betyr ikke noe om din konkurrent har en million linker viss det bare er møkka-linker.

Du skulle hatt tilgang til det nettverket jeg bruker (Hemmelig) Der kan du poste ubegrenset av poster på pr 3 til pr 7 blogger eller hoppe på et billig abonnement her firstpageempire.com

Så får du bedre ranking over natten - omtrent.

De gjør susen!
 
Sist redigert:

zapotek

Medlem
Betyr ikke noe om din konkurrent har en million linker viss det bare er møkka-linker.

Du skulle hatt tilgang til det nettverket jeg bruker (Hemmelig) Der kan du poste ubegrenset av poster på pr 3 til pr 7 blogger eller hoppe på et billig abonnement her firstpageempire.com

Så får du bedre ranking over natten - omtrent.

De gjør susen!

Mulig det, men vanvittige antall lenker fra engelsspråklige nettsider til en norsk side virker ikke naturlig uansett hvordan du snur og vender på det. Det virker sSsSspammy!
 
Topp