Kjapp og trygg hosting for Wordpress

endre farge på template med video

Hei!

Jeg har kjøpt en flash template som inneholder en video i headeren. Ønsker å endre farge på innholdet i videoen.
Adobe Photoshop CS/CS2/CS3/CS4 for .psd files er det jeg har fått høre at jeg trenger kan man laste ned dette et sted uten at det koster for mye?



Er helt grønn på dette selv må jeg innrømme og håper på litt hjelp fra dere ettersom jeg ikke har peiling på hvordan dette gjøres=)
 
der ser du kunnskaps nivået mitt=)

Er dette i utgangspunktet noe problem?
Siden har flash og bildet gløder og endrer fasong. hoved fargen er orange men kunne tenke meg å hatt den i eksempel blå.
 
Sist redigert:

adeneo

Medlem
Jupp, du trenger Adobe Flash, fortrinnsvis CS5, samt sannsynligvis en decompiler for å få endret på den opprinnelige filen, bruker Sonne decompiler eller noe sånt selv.
Flash er forøvrig mer avansert enn det ser ut ved første øyekast, og regn med litt plundring før du forstår hvordan alt fungerer.

Hør med Dag her på forumet, han driver vel med Flash greier, og det er sannsynligvis svært lønnsomt å betale noen for dette hvis du ikke har ett dypt indre ønske om å bruke forholdsvis lang tid på å lære Flash selv.
 
Sist redigert:

adeneo

Medlem
Alt finnes vel gratis hvis man søker på rette plassen, men normalt så må man kjøpe dette, og prisen er vel i det høyere skiktet vil jeg tippe.
 

Nutz

Med lem
Har en flashdecompiler her selv, ikke umulig jeg kan gjøre for å "teste" om det var et "matnyttig kjøp" i sin tid..
Send meg en PM så kan jeg titte på det i løpet av helgen.
 

Nutz

Med lem
Jeg har et sånt program som bryter opp SWF-filen for å evt. gjøre noen småendringer.
Hvis du sender meg en URL til Flash-filen, så kan jeg se om jeg kan bytte ut en farge for deg, garanterer ingenting, og det koster deg heller ingenting.. :)

Programmet er ikke svindyrt, men er ofte ikke verd det, da mange av de flash-filene er kryptert, slik at man virkelig må vri hodet for å gjøre små-endringer.
Programmet er ikke gratis, og selvfølgelig ikke noe jeg kan eller vil sende deg en kopi av.
 

Nutz

Med lem
Gjorde et forsøk her, men de har brukt en slags "Obfuscator" på SWF-fila, slik at den ikke kunne re-kompileres uten å skrive om/døpe om variabelnavn og funksjoner. Noen funksjoner som har fått ugyldige tegn i navnet som får compiler til spy ut feilmeldinger.
-Dette er egentlig en helt vanlig beskyttelse..
 
Topp