Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Enkelt affiliateprogram?

Noen tips? Tradedoubler orker jeg ikke, er bare alt for mye rot der inne. Euroads stoler jeg ikke på..

Hvis det er nyttig info, skal annonsene inn på en blogg som omhandler drikkeleker, drinker, musikk, reise og produkter :p
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Er ikke Eurads til å stole på? Noen som har noen negative erfaringer med disse?

Om du søker i forumet får du frem litt om at Euroads sin statistikk ikke stemmer. Samtidig ser det ut til at Eurodas kun gidder og svare sine mest populære affiliates på support, mens de mindre populære gir dem XXX i. Det har også kommet frem i en tråd på forumet fra en engelskmann som anbefaler at vi tar kontakt med ham dersom det er problemer. Det kunne jo kanskje vært en idé at vi gjorde her i Norge når det gjelder problemer med Support. Utbetalinger av større beløp fra Euroads har aldri jeg hatt problemer med. (bortsett fra at dem utbetale feile utbetalinger før nyttår, noe dem ordnet opp i.)

Ellers har det til tider ikke kommer utbetaling for mindre beløp, enda Euroads trekker dette fra kontobalanse. (hos meg.)
 
Noen tips? Tradedoubler orker jeg ikke, er bare alt for mye rot der inne. Euroads stoler jeg ikke på..

Hvis det er nyttig info, skal annonsene inn på en blogg som omhandler drikkeleker, drinker, musikk, reise og produkter :p

Kaktus Pillen

Her er kaktuskampanjen som ble omtalt tidligere i tråden :rolleyes:

Som du selv sier så er det det drikkeleker, drinker, musikk, reise osv.
Jeg tror du vil ha god nytte av diverse Homeenter, Supershopping og Bonnier kampanjer - med magasin/filmtilbud som nok er mitt i blinken for dine brukere.

Disse kampanjene er ganske standard og finnes i de fleste norske nettverkene.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Er du sikker på at internett er riktig for deg? Som Tonny sier: Du må gi litt, for å få litt.

Tradedoubler er enkelt å sette seg inn i. Du må bare gidde.
MM Medier svarer super-raskt om du sender de en mail. At du ikke gidder synes jeg er toppen av latskap.
Euroads er så absolutt til å stole på. Men om du ikke har fått betaling har du vel ikke gidda å lagt inn betalingsinformasjon?
Guava Media har jeg ikke erfaringer med, men ingenting tilsier at de er noe dårligere enn andre.
047 har jeg heller ikke erfaringer med, men eieren er aktiv på forumet her.
 
Topp