Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ensom-blogg

Jeg er mye alene, fordi jeg ikke lenger har nære venner. Når jeg får mulighet til å snakke med noen, er med amatørradiogruppa og skolen. Ikke noe å skryte av. Savner å ha nære venner, den tiden som tok slutt i løpet av år 2009.

Jeg vil gjøre noe med det og skriver derfor personlig blogg om hvordan jeg egentlig har det. For meg blir det litt lettere å takle hverdagen når jeg kan skrive om hva jeg gjør i hverdagen. Et greit hjelpemiddel. Adressen er www.ensom-het.blogspot.no

Bloggen har 20 daglige besøk og kommer stort sett fra Haugesund og Stavanger. Noen tilbakemeldinger å få om denne bloggen?
 

zapotek

Medlem
Vanskelig å gi tilbakemelding på en slik type side. Kanskje fjernet trafikkstatistikkoppdateringene du har hver uke?

Lykke til med bloggingen.

And now something completely different... Ser du tilbyr vasking for 50 kroner timen øverst på bloggen din. Et lite tips er at de fleste vaskebyrå ALLTID er i beit for folk, slik at du mest sannsynlig får jobb på timen om du stikker innom et slik firma (også deltid). Da får du betalt MER enn 50 kroner timen.
 

hansson

Langveisfarende
Hvorfor ikke gjøre tilværelsen litt lysere midt oppi ensomheten, ved å velge et mer fargerikt eller lyst theme? Selv om det er trist å være ensom, trenger ikke nettstedet å føles depressivt. Det burde kunne bli et mer positivt sted å være både for deg som skriver og de besøkende. Jeg misjonerer litt for farger, siden vi med hell har prøvd en del glade farger på Conta Faktura (lenke under). Har så langt bare fått to tilbakemeldinger på at fargene er forferdelige, ellers virker det som at alle blir i godt humør av å besøke tjenesten :)
 

hansson

Langveisfarende
Og Sindre, når du lager annonser i Photoshop e.l. bør du unngå å bruke fontene dine uten anti-alias. Da ser det veldig hakkete og hardt ut. Velg f.eks. "Smooth" fra tekstmenyen øverst i vinduet, så blir skrifta finere. Og også her er det mulig å bruke farger!
 

Dag Frogner

Supermedlem
Det var litt *vel* svart/hvitt. Det kan være ganske tøff med det og, rendyrket - og du kunne tatt i bruk noen gråe toner og

Jeg synes bakgrunnen er god nok.

Og Sindre, når du lager annonser i Photoshop e.l. bør du unngå å bruke fontene dine uten anti-alias. Da ser det veldig hakkete og hardt ut.

Reklamen for salg av våtved er litt hakkede, unntatt det som står med tykk skrift. De andre ser veldig fine ut..
 
Topp