Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Er bloggen min hacket, eller?

Får ingen advarsel på min PC. Trodde jeg var kvitt dritten. Fjernet noen filer på serveren som jeg ikke kjente igjen.
Har prøvde å oppgradere WP, men da virket ingen ting (den oppskriften jeg fulgte, virket altså ikke) . Får ikke oppgradert autmatisk. Er det noen som har en link til en "slik oppgraderer du til nyeste versjon av WP"-artikkel som dere vet virker, så er jeg glad for det.
 

let100

Medlem
Hvor er den linken let100? Jeg finner den ikke i tråden her jeg...

Har vel heller ikke sagt at du finner linken jeg posta i tråden?

Dette skrev Magnus Tangen:
Jepp, det er nyhetskommentar(dått)com
Fenomenet oppstår ved eks. google-søk der mine poster dukker opp. Prøv eksempelvis å søk på: funny little world lucky

Jeg prøvde å søke på Funny little world lucky og fant dermed denne linken. Da poppet det opp at siden var farlig og inneholdt en trojansk hest.
 
Har utrolig nok klart å oppgradere til WP 2.8.4 - og det virker!!! Fint dersom noen hadde gjort samme søk på google "alexander rybak 13 horses" og sett om dere fikk noen advarsler eller annet dritt på treffet fra nyhetskommentar.com
 
Sist redigert av en moderator:

let100

Medlem
Fra kjønnsorganer til nesten like viktige ting:
Har utrolig nok klart å oppgradere til WP 2.8.4 - og det virker!!! Fint dersom noen hadde gjort samme søk på google "alexander rybak 13 horses" og sett om dere fikk noen advarsler eller annet dritt på treffet fra nyhetskommentar.com

Flott! Før jeg går inn og sjekker siden, lurer jeg på om det eksiterer en fare for at jeg får en trojansk hest på maskinen min?
 
Tør ikke svare deg på det let100. Dersom du ikke har oppdatert virusprogram, ville jeg ikke ha tatt sjangsen. Jeg bare lurte på om man fikk en advarsel om innholdet slik du beskrev tidligere. På min PC får jeg opp rett post uten at antivirusprogrammet reagerer, og dersom jeg hadde fått en advarsel om utrygt innhold ville jeg bare ha klikket meg ut. Det blir derfor på eget ansvar...
 
Sist redigert:

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Satser på at noen flere av WF's kule dudes tar en titt innom og sjekker etterhvert dem også. :)
 
Topp