Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Er det mulig å ha ett levebrød av en webside med nyheter, forum og annonser?

mrroy76

Medlem
Litt tåpelig overskrift, vet jo at det finnes uttallige sider som tjener rått. Men jeg lurer litt på å starte en sidegeskjeft til min faste jobb. Å hadde vært fint om noen kunne kommet med noe tall på hva f.eks deres sider genererer i inntekter.

Jeg har allerede nettadressen å navnet er meget bra å det er ingen tvil om hva den representerer.

Jeg ser for meg en kombinasjonsside, med en forum del som brukerne får benytte som i alle andre forumer, der det blir x antall kategorier for hvert emne/produkt.

Hovedsiden ser jeg for meg vil bestå av reportasjer fra bedrifter som jobber innenfor bransjen samt bransjenyheter. Ser for meg at på ene eller begge sidene så vil det være plass til annonsering fra eksterne aktører innenfor bransjen. I tillegg til en jobb portal / Oppdragsportal for freelancere/konsulenter. Mulig også implementering av nettbutikkløsning for salg av spesifikke produkter rettet mot bransjen.

Er det noen som har forsøkt å få støtte gjennom innovasjon Norge på utvikling av forretningskonsept i denne gaten?
 
Topp