Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Er det noen som klarer å lage et bruktbilmarked?

Er det noen som har dataevner til å lage et bruktbilmarked her? Siden må være enkel og brukervennlig og folk ha mulighet for å laste opp bilder.

Dersom noen kan dette, eller vet om firma som tar på seg en slik oppgave, så setter jeg pris på svar :)


Dersom noen også har et prisestimat er det fint. Jeg tenkte å ikke bruke mer enn 25 000kr.
 
ja. Men det trenger ikke være så profft. Men selvsagt jo bedre siden blir jo bedre er det:) men tenkte et konsept som på finn.no

også motorsykler. Kanskje også fler ting etterhvert.
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
"lage" et bruktbilmarked?
Det er jo tilbud og ettersporsel som gjelder... vil du kanskej ha en side som presenterer dine produkter kjaere?
 

Keanu

Geek
Den beste løsningen er nok å bruke et ferdig og godt utviklet script for classifieds, fått det oversatt til norsk og brukt noen tusen på å tilpasse en god template.
Eksempel: Free Classifieds PHP Script

Burde komme godt under budsjettgrensene.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Jeg ville ikke svidd av for mye kroner på dette. Her snakker jeg av erfaring.... Trodde også det skulle være mulig å ta opp konkurransen mot finn.no etc for en del år siden.

Kan bare si så mye at vi tapte mye mer penger enn de 25.000,- du snakker om ;) - og det var ikke kompetanse, nettverk e.l. det stod på.

Finn.no har et grep på dette markedet som det er utrolig vanskelig å endre på.

Men, velger du å kjøre på skal du ha lykke til!
 

Msites Ltd

Livsnyter
Msites Ltd: Forsøkte dere da med en betalingsvariant eller gratisvariant? Buy24.no - Ny gratis markedsplass! forsøker i disse dager på en gratismodell.

Jeg er klar over deres modell, og selv om det er gratis tror jeg det skal en god del til å få det til. Dessverre!

Vi forsøkte oss på en betalt modell, men det var ikke betalingsvilje det gikk på. Det var rett og slett posisjonen til finn.no og at den dekket behovene til bilforhandlerne.
 
Er det noen som har dataevner til å lage et bruktbilmarked her? Siden må være enkel og brukervennlig og folk ha mulighet for å laste opp bilder.

Dersom noen kan dette, eller vet om firma som tar på seg en slik oppgave, så setter jeg pris på svar :)


Dersom noen også har et prisestimat er det fint. Jeg tenkte å ikke bruke mer enn 25 000kr.

Hej,

Jag har utvecklat, eller snarare finansierat ett väldigt avancerat köp&sälj skript, som haft Blocket.se som utgångspunkt. Skrivet i Asp.net MVC & LINQ & SQL Server.

Skriptet har bl.a

  • Snygg karta på första sidan där man väljer region i landet
  • Väldigt enkelt lägga in ny annons, utan registrering
  • Butik funktion likt Blocket
  • Bevaka annons, sökning likt Blocket
  • Integrerat med betalningslösning, eller gratis annonser i början
  • Annons måste godkännas av admin innan publicering, alternativt direkt publicering
  • Annonser i Galleriet likt Blocket som betalas extra. Annonser som visas i Galleriet relevanta för annonser man är ute efter.
  • Integration med Google Maps, användare väljer län/stad så dyker orten upp i kartan. Thumbnail till kartan i Google maps automatiskt i annonsen
  • Avancerad admin del, kan redigera annonser från admin del. Kan skapa olika användare med olika behörigheter
  • Effektiv sök algoritm för att hitta annonser, "Google Instant" funktion i sökningar.
  • Snyggt Rekommendera en vän, dela på facebook i alla annonser. Svara på annons via email, kan göras så att dessa mail måste godkännas av admin
  • Enkelt för användare att ta bort eller ändra&förnya annons, lägga in befintlig annons i Galleriet, gratis eller kostar extra.



Låter det intressant ? Svara här eller maila mig yoursecondweb at g-m-ail . com så kan vi snacka vidare !
 
Topp