Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Er det vanskelig med en dedikert server?

Tonny Kluften

Administrator
seppolaatle, hvor mange nettsteder snakker vi om her, og hvor mye trafikk? Du skal ikke se bort ifra at du klarer deg med en Hostgatorpakke med shared hosting. Eller to pakker for den del. Hostgator er virkelig bra, det er high end hosting til low end priser. Jeg vil påstå at Hostgator er den beste amerikanske web hosten.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
seppolaatle, hvor mange nettsteder snakker vi om her, og hvor mye trafikk? Du skal ikke se bort ifra at du klarer deg med en Hostgatorpakke med shared hosting. Eller to pakker for den del. Hostgator er virkelig bra, det er high end hosting til low end priser. Jeg vil påstå at Hostgator er den beste amerikanske web hosten.

Nja njo.. Det kan være jeg klarer meg med slikt noe, men jeg har allerede bestemt hva jeg skal gå for. Kan komme med en liten tilbakemelding straks det hele er på beina.

Før jeg bestemte meg har jeg tatt i betraktning at jeg har omtrent ingen kunnskaper på serverdrift, omtrent ikke foretatt mer enn 2 museklikk i cPanel, før jeg rømte fra pcen og samtidig har jeg tenkt litt på at jeg vil slippe og bytte host dersom jeg skulle "klare noe større" en gang i fremtiden. :)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hehe.. Får håpe det er serveren du gir bort gratis webhotell på du vurderer og si opp. Da har du en god grunn til og beholde den hvertfall :)

Det er jo greit nok med 4000-5000 UV per dag på serveren, men hva om du får f.eks 1000 UV online akkurat samtidig, som sliter informasjon ut av databasen? Det er litt slik jeg tenker, og det vil jo ikke løse seg med 15 forkjellige kontoer på shared hosting. Det vil jo slite ressursene ut av serveren, slik at hele Webhotellet blir stengt.

Ellers, har jeg jo valgt min løsning for og være på den sikre siden. Dette med data og internett er jo igrunn mer en hobby for meg, og det at en hobby koster litt penger, når man virkelig liker og rote med den gjør meg ikke så mye.

Uansett, flott du nevner det.! Aboslutt nyttig for mange andre enn meg..! :)
 
Topp