Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Er dette dyrt? OnlineWebTraders-Hosting+SSL

MartinR

Medlem
Heisann.

Er ikke helt sikker på om jeg poster i rett underforum nå, men fant ingen andre som jeg trodde passet bedre. Om jeg er helt på jordet nå så beklager jeg så mye.

Anyways så er saken at jeg vurderer å starte min egen nettbutikk. Siden jeg er halveis fersk i gamet så tror jeg at jeg har endt opp med tanken på å kjøpe en nettbutikk som allerede har eget varelager samt ett ferdig design. Dette selges svært billig. Problemet er at for å få denne svært billige dealen så må man kjøpe webhosting og slikt av dem også, noe jeg ser for meg er av den ganske dyre varianten. Så da er mitt spørsmål følgende.

12 months Online Web Traders hosting INCLUDING SSL Certificate (Shared Secure Server) - Including domain for 89.95 pund dvs ca 850 kr. Er dette fryktelig dyrt eller er det faktisk overkommelig?

Har forresten de fleste små nettbutikker ssl? Kan få samme pakken uten ssl for 2/3 av prisen.

Takker på forhånd for alle svar :)
 

peterandrej

pensjonert moderator
12 months Online Web Traders hosting INCLUDING SSL Certificate (Shared Secure Server) - Including domain for 89.95 pund dvs ca 850 kr. Er dette fryktelig dyrt eller er det faktisk overkommelig?

Hvis ikke 850 kr i året for hosting er overkommelig, så synes jeg ikke du skal drive nettbutikk. Helt seriøst. Bruk heller tiden på noe annet.
 

MartinR

Medlem
70 kr/mnd er ikke dyrt, men kvaliteten må jo være bra.

Gikk litt fort for seg i svingene når jeg la ut dette innlegget, hadde en kompis som stod i døra nede og maste. Var meningen å spørre om noen hadde vært borti selskapet ført samt hive med en link men det ble det fort ikke tid til.

Vet at ikke 70 kr mnden er dyrt, men i henholden til servicen kvaliteten noen leverer så kunne det fort vært dyrt. Ser den ^^
 
Topp