Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Er dette spam-kommentarer?

Ståle

Medlem
Ja det er spam. Hvorfor noen spammer slikt må gudene vite... hvis du merker det som spam så lærer akismet av det, og vil filtrere det bort neste gang. :)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Ja, da var dem borte hvertfall. Egentlig trodde jeg ikke den første var spam, så jeg svarte mer eller mindre hyggelig jeg. :D

Egentlig var det jo ganske greie kommenatarer da, og kan nå selv ikke forstå meningen med og spre slikt noe.. Her kan dem som, vil se dem også, slik at ikke hele tråden bare ligger her og ser dum ut.

There has come winter
It became cold and cloudy!
Mood very bad
Depression Begins

Depression Depression Depression aaaaaaaa
HEEEEELP
I hate winter! I want summer!

I very much love summer
Someone very much loves winter
I Wish to know whom more
For what you love winter?
For what you love summer? Let’s argue
 

peterandrej

pensjonert moderator
bare gjetting, men: de legger ut slike kommentarer først, sånn at du godkjenner dem, så de neste gang kan submitte spam med linker og slikt. Mange blogger har jo det jo sånn at man må godkjenne første kommentaren til en bruker for at denne skal få kommentere som han vil.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
bare gjetting, men: de legger ut slike kommentarer først, sånn at du godkjenner dem, så de neste gang kan submitte spam med linker og slikt. Mange blogger har jo det jo sånn at man må godkjenne første kommentaren til en bruker for at denne skal få kommentere som han vil.

Mhm.. Jeg må innrømme jeg var borti tanken ett par sekunder, og forsåvidt ganske smart, men jeg vil jo også tro at slike spammere burde kunne sjekke kildekoden min om jeg benytter meg av Akismet eller ikke. Det gjør jeg nå, i motsetning til tidligere da jeg holdt den avslått..
 
Topp