Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Er du en racer på Wordpress og Woo-themes?

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hei,

Jeg trenger noen som er en racer på Woo-themes til å hjelpe meg med litt konfigurerer og legge til litt dummy-innhold. Her er bloggen det jobbes på: How I took it | Just another WordPress weblog

Problemet mitt er at jeg ikke får til alt slik jeg vil ha det. Ting jeg ikke får til:

1. Jeg vil bare ha innlegg fra en bestemt kategori i den slideren.
2. Popular posts er tom.
3. De 4 boksene mellom slider og annet innhold som viser kategorier i demoen - jeg finner rett og slett ikke den. Jeg vil også ha mulighet til å bestemme bilde i den selv.
4. Jeg kunne gjerne tenke meg å se en eller annen forum-plugin installeres, gjerne under samme design. Forum brukerene må selvfølgelig synkroniseres med Wordpress. Jeg er åpen for forslag til plugins.

Jeg trenger rett og slett hjelp til å pynte opp denne, til å ligne mest mulig på den i demoen. Du må være i stand til å lage siden enkel og oversiktelig å bruke.

Det vil være mulighet for mer jobb, når jeg senere skal begynne å legge til det ordentlige innholdet på siden (det er fortsatt under produksjon), flytte over til ordentlig server. Det skal også installeres amember, men jeg forstår at dette kan være utenfor forståelsen for mange Wordpress-eksperter, så er villig til å deligere denne oppgaven til noen andre.

Send mail til kenneth@dreyermedia.no om du er interessert eller har noen spørsmål.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
De tilbyr ikke noe direkte support på sine egne themes, samtidig som forumet deres ikke fungerer. Egentlig veldig lite hjelp å få fram Woo-themes da, annet en dokumentasjonen som følger med. Men da ga meg en ide, jeg kan jeg alltids høre med forfatteren Mark Forrester.
 
Topp