Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Erfaring med Reklamehjelperen fra Posten?

jonasb

Medlem
Er i gang med en DM kamanje og vurderer fram og tilbake om å gjøre ting eksternt eller internt.

Er det noen som har erfaring med Reklamehjelperen fra Posten, nettbasert verktøy der du lager brosjyrene direkte i nettleservinduet, godkjenner, så sendes brosjyren ut til alle dine adresser?

Virker jo veldig lettvint. Prisnivå ser greit ut å, første runde med brosjyre tilsendt til 2000 adresser ligger på ca 24 000 nok. Inkl alle kostnader (brosjyre, konvolutt, porto).

Post gjerne dine erfaringer her, eller erfaringer og anbefalninger av lignende tjenester.
 

Bjørnar

Gründer
Det blir 12 kroner pr enhet. Det tviler jeg på at du klarer å få billigere ved å velge billigste alternative firmaer på de forskjellige oppgavene. Har aldri brukt Posten direkte på denne måten, men det der så jo bra ut. Vet du noe om kvaliteten på trykksakene?
 

jonasb

Medlem
Stemmer, prisen per enhet er 12,04 kr. Jeg synes jo dette virker bra.

Ang trykkvalitet så referer jeg til Posten:

Papirkvalitet
Papiret som brukes i Reklamehjelperen er et høybestrøket papir med semimatt finish, 170 g Silk. Papiret oppfyller kravet til Svanemerking, og er ECF-godkjent. Papiret som er brukt i Reklamehjelperen har en god bildegjengivelse, og gir en høy trykkglans og samtidig god lesbarhet.

Hva tenker dere isåfall om dette?

Takk for tilbakemeldingen Bjørnar.
 
Topp