Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Erfaringer med trykkerier i Asia?

Dag Frogner

Supermedlem
Hvordan har han hjulpet meg i denne tråden?

Dette skrev Msites Ltd ganske tidlig i dikusjonen:

Du kan fint få 100 t-shirts for den prisen du skisserer!

For meg er ikke dette hjelp, men kun en påstand. Denne ble ikke fulgt opp og det hjelper ikke meg å vite at jeg kan få dette billigere, når jeg har brukt en del tid på dette uten å finne ut hvor jeg kan få dette til den prisen. Når han da ikke engang klarer å gi meg et eneste eksempel på hvor jeg kan få dette så billig så trenger han heller ikke komme med slike kommentarer.

Mulig jeg har en hard tone, men det provoserer meg at folk slenger ut kommentarer uten å klare å stå for det i etterkant.
 

picxx

Well-Known Member
Spørsmålet nå er jo hvordan kvaliteten fra Bangladesh er i forhold til trykkeriet her som jeg vet er bra.

Noen som har erfaringer fra slikt?

Drister meg til å sitere TS egentlige spørsmål, så slipper man kanskje mere OT ;)
 

Msites Ltd

Livsnyter
OT har han jo selv sørget for! Og, at han ikke vil høre på råd, men vil ha hele løsningen før han tror på ting må jo være hans eget problem!

Og, han lurer jo egentlig ikke på kvaliteten da han har oppgitt et spesifikt merke på t-shirts!

Trykket kan være av god eller dårlig kvalitet, på lik linje med hva det kan være i norge.
 
Topp