Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Error i PHP, Deprecated =& redigert til &

Tonny Kluften

Administrator
Webforumet var nede i dag og jeg fikk feilmeldinger som:

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/laneno/public_html/webforumet.no/forum/includes/init.php on line 49

Jeg forandret "=&" til "=" i to filer og nå fungerer forumet igjen.

Er dette en riktig måte å løse problemet på eller er det flere underliggende problemer som ikke synes og som kan være negativt påen eller annen måte?
 

Dag Frogner

Supermedlem
Det ligger også feilmeldinger i toppen av forumet.

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/laneno/public_html/webforumet.no/forum/showthread.php on line 639

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/laneno/public_html/webforumet.no/forum/showthread.php on line 1038

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/laneno/public_html/webforumet.no/forum/showthread.php on line 1043

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/laneno/public_html/webforumet.no/forum/showthread.php on line 1515

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/laneno/public_html/webforumet.no/forum/showthread.php on line 1520

Og æ, ø og å fungerer ikke, avataren min er også messed up.

Har du gjort noen endringer her i det siste?
 

Nutz

Med lem
Har ikke tilgang på vBull for kunne sjekke, men det er mange problemer fremdeles rundt om kring, i forskjellige script.
Har det skjedd en PHP-oppgradering i natt på server tro? ;)
 
Topp