Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Et skygge kommer frem fra mørket

Hei alle sammen.

Har vell i ca ett år nå vært i innom denne siden daglig men har aldri hatt noe og bidra med eller hatt noen spørsmål som trenges og svares på, men nå synes jeg det var på tide og si HEI.

Jeg bruker kallenavnet enstorkokk, ikke for de jeg er en flink kokk, har stor k... men bare forde jeg er en stor(tykk) kokk! Mange som har stilt spørmålstegn på dette navnet ...

Jeg er utdannet kokk og jobber med webdesign på fritiden, for det meste små prosjekter men kommer til og lansere noen tjenester fremover som jeg kanskje trenger litt hjelp av dere her inne.

Hva jeg kan bidra med?
Tja, middagstips ... hm! neida kan vell kanskje ikke bidra men så mye men iallefall mine meninger. Vil si at jeg er best til design, men kan kode xhtml, css og noe php. Har laget http://sparholsfjorden.no - Velkommen til enwebside - Webdesign - Velkommen til enwebside! Eng Salg pluss ca 30 adult sider men disse har blitt tatt ned.

Noe dere lurer på bare spør, det gjør jeg.

Ellers ha en god helg!

David - enstorkokk
 

picxx

Well-Known Member
Velkommen til webforumet David :)
 

Niclas

New Member
Velkommen David! Jeg er også stor (stor mage og stort hode). Mye flinkere til å spise mat enn å lage mat, men så er jeg heller ingen kokk.
 

Roya

New Member
Velkommen til webforumet!

Er også en av disse som lider av for mange timer bak tastaturet og derav noen kilo for mye.....virker som kg og år vokser parallellt...



Hehe, mer å ta i mer å være glad i, er det ikke det man sier da? ;)

Og hei til deg David, jeg er også ny her :)
 
Topp