Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Etablert blogg vurderes solgt - bud mottatt!

Status
Stengt for ytterligere svar.

Bjørn

Domenespekulant
Jeg er eier av BLOGGtips.no (BLOGGtips.no) og har drevet den siden august 2008. Dette er en blogg om blogging. Har egentlig ikke vurdert noe salg av den tidligere, men etter å ha mottatt et konkret bud på 7500,- (inkl. mva) nå, vil jeg sjekke interessen litt! Får jeg et høyere bud innen 3-4 dager, kan det være aktuelt med et salg!

Litt info om BLOGGtips.no kan kanskje være greit:

- siste innlegg er fra april 2009. er dog oppdatert med jevnlige kommentarer.
- er satt opp med norsk wp-admin
- scorer høyt i søkemotorene på enkelte artikler, bl.a. ida wulff intervjuet (nr. 4 på google søk av "Ida Wulff") gir bra besøk.
- fått bra besøk bl.a. via fast lenke fra Gjerrigknark.com og kvasir.no/media.
- 57 innlegg totalt med 257 kommentarer. har prøvd å skrive "bra innlegg", fremfor masseartikler.
- deriblant 3 eksklusive intervjuer med de "3 store" bloggerne: Ida Wulff, Peter Andre Jensen og Sindre Låstad
- noen av artiklene er gjesteartikler (tidligere publisert)
- av kjøpte innstikk kan nevnes; OIOPublisher (annonser). enkelt oppsett av bannerannonser og tekstannonser.
- inntekter fra adsense, euroads og tradedoubler. har også solgt noen annonser selv. stort sett "faste" inntekter via adsense: i august var det ca. 100 kroner og sålangt i september ca. 70 kroner fra adsense.
- kjøpetemaet GrungeMag benyttes. har oversatt den til norsk.
- siste artikkel fra 13. april 2009. ifølge statpress innstikket mitt var det i underkant av 2500 besøkende forrige mnd, og litt over 13.000 sidevisninger, uten noen nye artikler. target denne mnd. ganske likt.
- i forigårs var det 172 besøkende og 458 sidevisninger. i går var det 129 besøkende og 336 sidevisninger.
- top days ifølge statpress: 18. juni 2009 = 6142 visits, 17. juni = 2344 visits.

Har brukt en god del timer på å bygge opp denne bloggen. Velger å ikke sette en konkret pris på dette, men seriøse bud over 7500,- vil bli vurdert, så kom gjerne med det! Grei pris på videreføring av webhotell kan evt. avtales. Bud kan gis via PM.
 

Bjørn

Domenespekulant
Takket nei til bud på 6000,- eksl. mva. Vil vurdere bud nærmere 10.000,-, ellers vil nettstedet bli trukket fra salg snart.
 

Bjørn

Domenespekulant
Reserverte domenet for en her inne som sa han skulle by 10.000 + mva, men har ikke hørt mer fra han på noen dager. Trekker derfor reservasjonen. Vil vurdere bud ut uken (t.o.m. søndag). Etter dette trekkes domenet for salg, så vær rask hvis du ønsker en etablert blogg med innhold!
 

Dre_C

Medlem
Jeg hadde nok villet takket ja til et tilbud på 7500,- I og med at siden ikke har allverden av innhold og er laget i standard wordpress uten noen nevneverdig stor trafikk så tror jeg ikke at en kan forvente så mye mer.
 

Bjørn

Domenespekulant
Det må du bare mene, selv mener jeg den bør være verdt litt til. Det ligger mye tid og arbeid bak artiklene og oversettelse av templaten etc.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp