Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Etoro forex affiliateprogram nå i Norge

testdriver

Ha det bra..
Det er helt vanlig i bransjen å gjøre som eToro, først gi kunden en demokonto. Valutahandel er ikke som vanlig trading. Her gearer man ofte opp posisjonene 50X til 100X og stenger posisjonen nesten med en gang. Da må man vite eksakt hvordan plattformen fungerer.

Jeg vil tro konverteringen er høyest slik eToro gjør det, først til demokonto.
 

sKrud

Meget sliten student
Har nå fått svar hos EA:
Hej

Kampagnen er blevet testet og vi har også registreret actions hos andre affiliates.

Du skal registrere dig på eToro platformen, og derefter oprette en "Real trading account", samt indsætte penge på denne konto. Der skulle gerne være et link til at åbne en "Real account" i den velkomstemail du har modtaget.

Mvh
Steffen Tang
EuroAds

Testet dette selv også..å fikk et salg.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hvor mye krever eToro at vi setter inn for og få godkjent salg? Joda, her bruker nok EA kun coocies for og spore tracking. Noe annet er ikke mulig. Syns det er dårlig jeg, og dersom jeg etter og ha installert Etoro, og sletter FF, da fosvinner min provisjon når jeg registrerer en ekte acc?
 

sKrud

Meget sliten student
Kan forresten si at denne gearingen i fx trading er helt drøy..Går fort fra himmel til helvete..Lå på ca. 800% avkastning i kveld..før dollaren snudde og alt gikk til helvete...:p

Men ja..synes dette blir litt tynt av Euroads...
 

testdriver

Ha det bra..
Åh, vær forsiktig med gearingen hvis du er litt fersk i gamet. Husk også å slavisk sette stop loss før du entrer hver posisjon. Kanskje nettet ryker og alt virkelig går ad undas.
 

Maccke

Medlem
Helt enig. Gearingen kan være veldig farlig hvis det brukes altfor tungt. Sørg for å øve på demokontoer før du vet hva du gjør.

Når det gjelder affiliate programmer foreslår jeg at du sjekker ut AvaFx.com og ForexYard også. Eller FXCM og ACM hvis du har litt mer å investere.
 
Topp