Ettersom det er umulig å selge domener..

Zir0

Member
Så har jeg funnet på en ny måte å bedrive tiden min på, det er å legge ut domener som er ledige her så får den som tørr kjøpe.

Hyttelån.com
Motorsykkellån.com

holte

Medlem
Så har jeg funnet på en ny måte å bedrive tiden min på, det er å legge ut domener som er ledige her så får den som tørr kjøpe.

Hyttelån.com
Motorsykkellån.com
Det er andre tider nå. Da de pøste på med en masse nye domeneendinger så sluttet folk og selskap å kjøpe domener. Det finnes så mange gode alternativer, så du skal ha svært gode premiumdomener for å gidde å sitte på de og betale domeneavgifter, år, etter år, etter år, ette år...

Selv med svært gode premiumdomener vil det være veldig vanskelig å få solgt.

Jeg har i hvert fall kvittet meg med en god del gode domener, rene gode ord, men som ville gitt lite i eventuelt salg. I tillegg har jeg måtte flytte domenene fra Domeneshop på grunn av kraftige prisøkninger.

Bjørnar

Blünder
Usikker på om det er nye TLD som har gjort det, og heller mot at det blir mindre og mindre å tjene i bransjen på innhold (og domenesalg). Fremtiden for godt innhold synes å være ganske mørk, forsåvidt en lenge spådd situasjon. Da hjelper det lite med (gode) domener, når ingen vil legge innhold på dem. Lenkekjøp og betalte artikler blir det mindre og mindre av, ikke nødvendigvis fordi det ikke virker, men fordi det er ikke i browser det meste foregår lengre.

Topp