Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Euroads betaler dårlig

Erlend

Medlem
Hvorfor skal vi som driver innen affiliate-bransjen velge Euroads når de betaler langt dårligere enn andre nettverk?

Kan Euroads svare på dette?
 

Euroads

Medlem
Hei.

Det vil alltid være en forskjell i utbetalinger fra de forskjellige nettverkene - men vi mener ikke vi ligger lavt i utbetalingen på alle kampanjene vi har - da ville vi heller ikke hatt den leveringen vi har gjennom vårt system.

Vi vil gjerne i dialog med våre Publishere - og tar gjerne en diskusjon rundt utbetalinger og andre kriterier som har betydning for inntjeningen til Publisherne.
Generellt gir vi gode priser til de som kan levere et godt volum.

Hvem har du snakket med her inne?

Mvh EuroAds
 

Euroads

Medlem
Hei igjen.

Grunnen til at jeg lurte på hvem du snakket med er at det normalt er jeg som forhandler prisene, med noen få unntak - og jeg kunne ikke huske at jeg hadde snakket med deg.
Du kan skrive til meg på ilt@euroads.no hvis det er noen spesifikke kampanjer du er interessert i en høyere pris på - så kan vi ta det derfra - jeg er sikker på at vi kan finne ut av en god løsning.
 

Erlend

Medlem
Hei igjen.

Grunnen til at jeg lurte på hvem du snakket med er at det normalt er jeg som forhandler prisene, med noen få unntak - og jeg kunne ikke huske at jeg hadde snakket med deg.
Du kan skrive til meg på ilt@euroads.no hvis det er noen spesifikke kampanjer du er interessert i en høyere pris på - så kan vi ta det derfra - jeg er sikker på at vi kan finne ut av en god løsning.

Hvorfor ikke bare forhøye prisene for alle? En uting at hver enkelt må forhandle fram en bedre pris.
 

Euroads

Medlem
Vi synes vi har satt prisene på et nivå som burde tilfredsstille alle.

Og jeg beklager at jeg ikke underskrev med navn - ingen baktanker, jeg tenkte bare ikke over det.

Mvh Ida Løken Tenden
Key Account Manager
 

Erlend

Medlem
Vi synes vi har satt prisene på et nivå som burde tilfredsstille alle.

Og jeg beklager at jeg ikke underskrev med navn - ingen baktanker, jeg tenkte bare ikke over det.

Mvh Ida Løken Tenden
Key Account Manager

Ja, dere synes det. Men mange affiliates synes ikke det. Dere lever jo tross alt av affiliates, så dere burde kanskje vurdere prisene på nytt?
 

Bjrl

Medlem
Hvorfor skal vi som driver innen affiliate-bransjen velge Euroads når de betaler langt dårligere enn andre nettverk?

Kan Euroads svare på dette?

Euroads har svart. Her er mitt svar:

Jeg vil heller få 75 kroner i provisjon fra Euroads, Zanox eller Tradedoubler og faktisk motta pengene - enn å bli lovt 95 kroner fra selskaper som Clash Media, Adfair eller andre som man maser seg gul og blå på i månedsvis uten å få en krone, og deretter oppdager at nettsidene ligger nede, mailen ikke fungerer og selskapet er konkurs...

Større og mer solide nettverk kan konkurrere på soliditet. Mindre nettverk med lave driftskostnader og minimalt utbygget salgs- og teknisk apparat kan konkurrere på pris. Så er det opp til deg og meg hva vi mener teller mest.
 

picxx

Well-Known Member
Jeg vil heller få 75 kroner i provisjon fra Euroads, Zanox eller Tradedoubler og faktisk motta pengene - enn å bli lovt 95 kroner fra selskaper som Clash Media, Adfair eller andre som man maser seg gul og blå på i månedsvis uten å få en krone, og deretter oppdager at nettsidene ligger nede, mailen ikke fungerer og selskapet er konkurs...

Bjrl har svart, her er mitt svar.

Jeg vil heller svømme naken over saltstraumen en stormdag i januar eller røske en elefant i ballene mens han står og monterer på seg piggskoene for å løpe maraton enn å promotere noe som helst i euroads portefølje ever.
 
Topp